Blomst135 Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg er veldig kresen! Jeg lurte på tips til matretter som er litt lett og lage. Jeg liker ikke grønnsaker i det hele tatt! Liker ikke fisk!! Liker ikke grovt brød! Osv. Tips? Svar fort
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Er du voksen så klarer du å spise grønnsaker og annen mat. Du må bare lære deg det Anonymous poster hash: 0bfed...c60 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Hvis du ikke liker noe av det så er det på tide at du lærer deg det. Anonymous poster hash: 4bc64...d73
Kragebein Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Liker du fløtegratinerte poteter? I så fall er fløtegratinert brokkoli verdt å prøve. Gjerne med litt bacon i også.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #7 Skrevet 10. januar 2015 Spagetti og kjøttdeig. Biff, ris og peppersaus. Pytt i panne, sånn fra frysedisken, om du spiser potet. Tomatsuppe Kjøttkaker i brun saus hamburger pølse med potetmos pølse i brød pannekaker lapsskaus (kjenner ikke smaken av grønnsakene) gryterett kylling Tikka masala (toro sin er veldig lett å lage) Fiskeboller i hvit saus (smaker ikke fisk i det hele tatt) Anonymous poster hash: 424d7...117
Gjest Lille-pus Skrevet 10. januar 2015 #8 Skrevet 10. januar 2015 Jeg er veldig kresen! Jeg lurte på tips til matretter som er litt lett og lage. Jeg liker ikke grønnsaker i det hele tatt! Liker ikke fisk!! Liker ikke grovt brød! Osv. Tips? Svar fort Hvis du ikke overhodet spiser noe som helst av grønnsaker, ikke noe fisk og bare spiser loff.... Så tror jeg at jeg kan garantere deg noen mangelsykdommer med tiden. Mat som skal være lett (jeg forstår det som enkel) å lage, og som er helt uten grønnsaker og fiber, og som ikke er fisk? I spaghetti og kjøttsaus er det løk (og ofte både gulrot og stilkselleri) i sausen... I kjøttkaker er det løk... Rent kjøtt stekt på pannen er det nærmeste jeg kan komme, - og jeg er alvorlig nå altså. Så en ren biff ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå