Isiselin Skrevet 3. august 2004 #41 Skrevet 3. august 2004 Jeg kan en skikkelig trist sang om mat... Her fins ikke noe nå Ingen karameller små ingen loff med sirup på åh, hvordan skal dette gå... :grine: Overrasket over at ingen før har nevnt denne ufattelig triste sangen om mat! Karius og Baktus har min sympati...
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #42 Skrevet 3. august 2004 Jeg kan en skikkelig trist sang om mat... Her fins ikke noe nå Ingen karameller små ingen loff med sirup på åh, hvordan skal dette gå... :grine: Overrasket over at ingen før har nevnt denne ufattelig triste sangen om mat! Karius og Baktus har min sympati... Hvordan kunne vi glemme?
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #43 Skrevet 3. august 2004 :o Også triste dangen da!!! Helt glemt!!!
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #45 Skrevet 3. august 2004 "Jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat...."
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #46 Skrevet 3. august 2004 Jepp: "jeg spiser sild hver enda dag, men det er ikke det jeg vil ha for jeg vil heller ja mye heller ha coca cola og is!"
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #47 Skrevet 3. august 2004 Så tar vi den paradoksale amerikanske varianten: JEG ER EN LITEN UNDULAT SOM FÅ SÅ DÅRLIG MED MAT
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #48 Skrevet 3. august 2004 eller den skotske jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #49 Skrevet 3. august 2004 Fordi jeg bor hos, fordi jeg bor hos, de får så dårlig med mat. (svensk, og den er trist den! :o )
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #51 Skrevet 3. august 2004 Det er flaut, flaut, flaut å bare kunne spise graut.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #52 Skrevet 3. august 2004 Jeg må ha vært på en diett Min lunsj var bare rett og slett en mandarin Og For jeg er stadig redd for å bli tykk Det har jeg vært for lenge siden Da spiste jeg bare boller og var ofte syk Og Så kan du tenke på dem som sulter Alle de tynne barna Hvor tennene bare faller av Og Og kongepuddelen Odd Spiser ikke boksemat Spier ikke fra vanlig fat Og til slutt: Først spiste de en bedre middag med kaffe og konjakk Da Nelly plutselig følte seg lit matt Er det en greie med de Lillos og mat kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #53 Skrevet 4. august 2004 Er det en greie med de Lillos og mat kanskje? Ja, jeg tror det. Jeg tror til og med det har sin bakgrunn i noen traumatiske opplevelser med Kokken Tor... du burde faenmeg hatt deg en på trynet men det er vel allerede alt for sent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå