Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #21 Skrevet 3. august 2004 jeg vil ikke mista cred for PØlsemat og øl sangen' date=' bare fordi Imari kom med puddingen sin![/quote'] ...det er nå noe eget med pudding, da... Den fjerde var med majones og tomat Majonesen var klemt ut, tomaten var flat :cry:
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #22 Skrevet 3. august 2004 Da jeg pakket ut maten som var i papir tenkte jeg hjelp som mine øyne svir og da jeg smakte på maten da tenkte jeg papp maten smakte papp maten smakte papp det var så vidt hele hjernen min glapp
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #23 Skrevet 3. august 2004 Da jeg pakket ut maten som var i papir tenkte jeg hjelp som mine øyne svir og da jeg smakte på maten da tenkte jeg papp maten smakte papp maten smakte papp det var så vidt hele hjernen min glapp En trist historie, dét skal du ha! Vil du snakke om det?
Sofia Skrevet 3. august 2004 #25 Skrevet 3. august 2004 :hjerter2: SOFIA Men altså, jeg vil ikke mista cred for PØlsemat og øl sangen, bare fordi Imari kom med puddingen sin! SMASK!!...Godt å se deg igjen... Ferie er no dritt!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #26 Skrevet 3. august 2004 Jeg kysser dine store, røde lepper, Josefin du smaker som en gammel, edel årgang flaske viin Terje Møller - min helt!
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #27 Skrevet 3. august 2004 Får ikke lekt noe i ferien jo, MEN, jeg har vært i Tusenfryd!!!!
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #28 Skrevet 3. august 2004 Jeg kysser dine store, røde lepper, Josefin du smaker som en gammel, edel årgang flaske viin Terje Møller - min helt! :o ER Josefin en mat, eller en vin? Hvis det er en vin har han ingenting i denne tråden å gjøre. DU sitter jo bare der og harleserer i andres tråder, du Tøffel!
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #29 Skrevet 3. august 2004 jeg har vært i Tusenfryd!!!! :o ...det har ikke hun fortalt noe om!
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #30 Skrevet 3. august 2004 harleserer Et godt råd; kom deg hjem til Sørlandet fortest mulig! Ta med deg pikk og pakk, de er også velkomne...
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #32 Skrevet 3. august 2004 harselserer? Sitter du der med skjegget fullt av postkasser?
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #34 Skrevet 3. august 2004 :o rasshølerer! Nei, nå fikk jeg ikke mye høy i hatten!
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #35 Skrevet 3. august 2004 Nei hvorfor stikke hånda i egen lomme, når du kan dra'n hjemme...
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #36 Skrevet 3. august 2004 Nei hvorfor stikke hånda i egen lomme' date=' når du kan dra'n hjemme...[/quote'] Skjønner at du har vært for mye sammen med Sandman... Den osten jeg hadde på skiven til sist satt fast under den forrige som jeg hadde spist :cry:
Gjest lmari Skrevet 3. august 2004 #37 Skrevet 3. august 2004 Ta en potet Ta gjerne fire, ta åtte, ta alle. Kanskje ikke egentlig så trist, men så er det litt leit å tenke tilbake på Portveien også....
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #38 Skrevet 3. august 2004 Jepp, jeg synes det er rimelig trist å tenke på Jarl Goli og Eli Rygg som i fellesskap "TAR" en potet. *grøsse*
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #39 Skrevet 3. august 2004 Ta en potet Ta gjerne fire, ta åtte, ta alle. Soppesmørbrød, gjerne kantareller, mmm og deilige pannekaker rett fra panna, yeahyeahyeah deLillos er heller ikke så veldig trist å tenke på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå