AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 2. dagen på rad hvor jeg blir akutt kvalm. Føler meg varm og svimmel når kvalmen kommer. Det kommer helt utav det blå. Hva kan det komme av? Anonymous poster hash: c5df8...f70
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Kjære TS. IKKE spør om slike ting på et forum. Ring legevakt Anonymous poster hash: c555a...489
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Det kan komme av at du har spist noe, fått noe virus, eller helt andre ting. Hvis du er redd så ta en telefon til legevakten og be om råd. Hvis det går greit så kan du vente til over helgen og ta kontakt emd lege da hvis det ikke har gitt seg.Anonymous poster hash: eea13...a0c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Det går mye norovirus om dagen...Anonymous poster hash: 251aa...b08 1
Tibbie Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Jeg blir sånn når jeg ikke har spist på lenge (en dag eller mer). Da blir jeg akutt superkvalm og svimmel, så går det over etter 15 minutter Du har ikke skadet deg i hodet eller noe? Fått en deng? Det er sikkert ikke noe farlig, men om det fortsetter sånn lenge, tror jeg at jeg hadde sjekket med lommelegen eller dratt til et legekontor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå