Gå til innhold

Singelfester via Sukker o.l.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange av dere som har vært på slike fester, og hvilke erfaringer dere har?

Selv var jeg på en slik fest i 2012, men siden jeg ikke har noen venner å "henge" med ble det til at jeg ble ganske alene der - virket som 90% av de som var der kom i grupper. Noe jeg synes var ganske rart siden det skal være en "minglefest" for single....

Uansett, er det i det hele tatt noe poeng for en singel, ung kvinne å dra på slike fester når jeg kommer alene (som jeg trodde var noe av poenget, men mange tolker visst slike fester til å være vennefester) ?



Anonymous poster hash: 0f9d5...b23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett, er det i det hele tatt noe poeng for en singel, ung kvinne å dra på slike fester når jeg kommer alene (som jeg trodde var noe av poenget, men mange tolker visst slike fester til å være vennefester) ?

Anonymous poster hash: 0f9d5...b23

Klart, du får jo masse oppmerksomhet.

Det er verre med menn, særlig de som kommer alene. Husker sist gang jeg var på en sånn fest, en stund siden nå. Følte meg så usynlig at det ikke var noe moro. Og matchkortene var bare tull, så ingen av dem uansett. Hadde det faktisk bedre på et vanlig utested, uten noe arrangement. Mindre stress var det også. Kommer nok ikke til å dra på noen sukkerfest mer. Meldte meg ut av Sukker for en stund siden, og fikk support til å slette kontoen umiddelbart. Skal ikke tilbake dit på en stund, kanskje aldri. Er ferdig med nettdating.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange av dere som har vært på slike fester, og hvilke erfaringer dere har?

Selv var jeg på en slik fest i 2012, men siden jeg ikke har noen venner å "henge" med ble det til at jeg ble ganske alene der - virket som 90% av de som var der kom i grupper. Noe jeg synes var ganske rart siden det skal være en "minglefest" for single....

Uansett, er det i det hele tatt noe poeng for en singel, ung kvinne å dra på slike fester når jeg kommer alene (som jeg trodde var noe av poenget, men mange tolker visst slike fester til å være vennefester) ?

Anonymous poster hash: 0f9d5...b23

Penger i kassen for sukker.

Anonymous poster hash: 99f46...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på tre-fire sukkerfester, og la meg være helt ærlig: det er et kjøttmarked. Det er et sted hvor du enten finner en person som er interessant, som du kanskje kan date litt videre, eller så finner du deg et ONS. Det er sinnssykt enkelt å finne en fyr der som er ute etter et engangsligg, og det har vært sånn for meg alle gangene.

Men det du kan gjøre, er å følge med på forumet på sukker før festen. Der planlegges det alltid et lite vorspiel før sukkerfesten og da har du et bedre utgangspunkt, og noen å falle tilbake på om du skulle være så uheldig og ikke finne noen.

Jeg som kvinne på sånne fester får oppmerksomhet, men det er jo ikke til å rope halleluja av. Man må være litt utadvendt, ha litt innabords, og være kontaktsøkende. Det pleier å være veldig mange menn på sånne fester, men jeg har også sett en del jenter der også! Jeg vil for øvrig si at det er litt skjev fordeling da, med tanke på at sukker promoterer at det vil være mange søte kvinnfolk der.

Spar deg pengene, og unn deg selv litt velfortjent kos. Kjæreste kan man finne via så mange steder for tiden. For min del, dro jeg på sukkerfest for å bli kjent med nye mennesker, og være med på noe jeg vanligvis ikke er med på.

Lykke til!



Anonymous poster hash: 81e61...d5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange av dere som har vært på slike fester, og hvilke erfaringer dere har?

Selv var jeg på en slik fest i 2012, men siden jeg ikke har noen venner å "henge" med ble det til at jeg ble ganske alene der - virket som 90% av de som var der kom i grupper. Noe jeg synes var ganske rart siden det skal være en "minglefest" for single....

Uansett, er det i det hele tatt noe poeng for en singel, ung kvinne å dra på slike fester når jeg kommer alene (som jeg trodde var noe av poenget, men mange tolker visst slike fester til å være vennefester) ?

Anonymous poster hash: 0f9d5...b23

Jeg hadde nå gått rett bort til en som satt alene. Hadde ikke giddet å være med en gjeng, da er jo halve poenget borte liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...