Gå til innhold

Jeg er en jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og siden jeg er en jente, så er jeg veldig opptatt av å tilfredsstille deg. Jeg vil at du skal like meg og ha det bra sammen med meg, og jeg gjør derfor det jeg tror du liker. Jeg kan kanskje gjøre mye rart, da jeg ikke helt vet hva du vil ha, men alt jeg gjør, gjør jeg for at du skal like meg. Jeg skjønner du kan bli forvirret av dette, men det er ikke vondt ment. Tvert imot bare godt ment.

Jeg er jente og jeg er derfor veldig flink til å bebreide meg selv om du trekker deg unna eller gjør noe dumt mot meg. Jeg vet innerst inne at dette er min feil, selv om jeg kan finne på å si "menn er teite" utad. Men dette vil gi meg mageknipe, fordi jeg som sagt vet jeg gjorde feil ovenfor deg. Så beklager på forhånd for alle feilene jeg gjør. Det var ikke vondt ment.

Jeg er jente og jeg ser derfor ikke det samme som du ser. Når jeg ser meg i speilet, så ser jeg masse feil. Kanskje du ikke ser disse feilene, men jeg ser de. Hele tiden. Derfor er det viktig for meg at du sier jeg ikke har disse feilene. Det er nemlig veldig viktig at du er stolt av meg og synes jeg er fin. At du er så stolt av meg at du vil vise meg frem for dine. Da føler jeg meg finere enn det jeg egentlig er.

Jeg er jente og det eneste jeg ønsker meg er trygghet og respekt. Det er derfor det er viktig for meg at du liker meg, selv om jeg gjør mye rart for at du skal gjøre dette. Jeg trenger en trygg armkrok som jeg kan stole på og føle meg trygg i. En stabil klippe, til tross for alle de feilene jeg har. Jeg prøver så godt jeg kan å være prefekt, men jeg klarer ikke. Håper du kan like meg og respektere meg til tross for mine feil.

Husk at jeg forguder deg uansett.



Anonymous poster hash: 61f6c...399
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg ikke igjen et spor. hvis du har en person du forguder så mye, hvorfor er du singel?



Anonymous poster hash: 57a86...70c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg ikke igjen et spor. hvis du har en person du forguder så mye, hvorfor er du singel? Anonymous poster hash: 57a86...70c

Selv om man forguder noen så betyr ikke d et at den andre parten ønsker et frohold med ts

Anonymous poster hash: 52355...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...