AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Har nå vært sammen med drømmedama i 2 år snart. Vi har det helt topp bortsett fra det seksuelle som nå har dabbet ned noe voldsomt... Hun har aldri vært noen stor fan av det å suge, så jeg sa derfor med dette at du trenger ikke om du absolutt ikke vil. Men jeg er så usikker på hva hun egentlig mener.. Hun kan lange ut om at hun med ekser osv gikk ned på de frivillig selv om de faktisk utnyttet dette og regelrett pulte hun i kjeften (deep throat) til hun brakk seg. Dette sier hun har ødelagt mye for henne når det kommer til suging osv. Så kommer vi til sex-delen. Jeg var idiot nok til å kjøpe en klitorisvibrator til oss for et år siden som var til begge(funker på menn også) men ikke hadde jeg de intensjoner om at hun skulle bare bruke den alene så sexlivet vårt ble nærmest intet-eksisterende før det hadde gått en måned mellom... Problemet mitt her er ; hun har selv sagt at jeg er verdens beste kjæreste. Stiller opp å støtter henne uansett. Jeg var russesjåføren hennes under russetiden(hentet henne hver natt hun var ute å drakk) og da fatter jeg ikke hvordan hun tenker. De forrige kjærestene hennes fikk henne jo med på å faktisk bli pult langt nedi halsen (altså at hun strakk seg veldig for de) mens med meg så er det såvidt hun gidder å ha sex. Blir litt rrustrert ved tanken på det. Jeg vet jeg ikke eier hennes seksualitet, men i dette forholdet er det jo stikk motsatt. Hun vet hun får seg boe av meg når hun føler for det så hun har jo helt kontrollen. Og det at hun da drar frem denne klitorisvibratoren så og si hver helg jeg jobber er det kanskje ikke rart i at sexlysten hennes er på topp. Eller?Anonymous poster hash: f2201...06c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Sex avler mer sex. En vibrator vil i grunn bare gjøre henne kåtere. Kanskje problemet er at hun ikke er kåt på akkurat deg? Eventuelt har idéen om et annet menneske som er med på sexen blitt ødelagt for henne på grunn av behandlingen hun fikk av eksen sin. Kanskje hun rett og slett har litt traumer. Anonymous poster hash: fd04a...86c 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Sex avler mer sex. En vibrator vil i grunn bare gjøre henne kåtere. Kanskje problemet er at hun ikke er kåt på akkurat deg? Eventuelt har idéen om et annet menneske som er med på sexen blitt ødelagt for henne på grunn av behandlingen hun fikk av eksen sin. Kanskje hun rett og slett har litt traumer.Anonymous poster hash: fd04a...86c Så med dette sier du?Anonymous poster hash: f2201...06c
Flavio Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Det virker som om maktbalansen i dette forholdet er usunn. Noen må jo ta på seg klisjé-rollen i denne tråden, så da kan like gjerne jeg gjøre det denne gangen: Drømmedama [---] ingen fan av å suge? Dette er en selvmotsigelse.
Gjest utoginn Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Jeg liker ikke å bli sugd, kanskje kan vi bytte???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå