Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal skilles fra konen min. Har vært gift i nesten 5 år og har tre barn sammen. Hovedårsaken til skilsmissen er at hun var utro og ble gravid. Hun prøvde å holde det skjult for meg men fant ut av det ved en tilfeldighet.

Nå har jeg flyttet ut og vi har blitt enig om at jeg har barna 1 dag i uken og annenhver helg. Det er greit for meg, men i de siste ukene har han hun var utro med tilbringt mye tid hjemme hos hun. De er blitt sammen nå som hun endelig er kvitt meg. Det at de tilbringerv mye tid sammen plager meg masse for jeg elsker henne fortsatt. Det knyter seg u magen når jeg treffer hun.

Er mye som plager og skremmer meg med dette, men min aller største frykt er at ungene skal like nytypen hennes mer en meg. Det virker på meg som at ungene allerede har begynt og venne seg til at jeg har blitt erstattet av han.

Har slitt mye med angst og depresjon etter at jeg flyttet ut og det blir ikke bedre av at ungene spør meg hele tiden når jeg har de om hvor mamma og nytypen er.

Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette

Endret av fjodor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag förstår om det är tungt, speciellt när det är så nytt.

Kom dock håg att du alltid kommer vara deras far! Det kan ingen ny man ertta.

Om nu barnen tycker om den nye mannen, försök se det som en bonus och en tillgång i deras liv - för alternativet hade varit så mycket värre för alla.

Kärlek, och "tycka om" kan man aldrig få eller ge för mycket av.

Tänk själv hur kärleken till dina första barn inte minskat när du fick två och senare tre barn. Nu är detta inte samma sak, men om DU är en bra och älskvärd far, som är där för dina barn och varken pratar illa om ditt ex eller hennes nye kommer du inte att förlora dina barn. Tvärt om.

Ta enögt med en kompis och gnäll om din svartsjuka/jalusi men håll masken inför barn.

Skrevet

Jeg skal skilles fra konen min. Har vært gift i nesten 5 år og har tre barn sammen. Hovedårsaken til skilsmissen er at hun var utro og ble gravid. Hun prøvde å holde det skjult for meg men fant ut av det ved en tilfeldighet.

Nå har jeg flyttet ut og vi har blitt enig om at jeg har barna 1 dag i uken og annenhver helg. Det er greit for meg, men i de siste ukene har han hun var utro med tilbringt mye tid hjemme hos hun. De er blitt sammen nå som hun endelig er kvitt meg. Det at de tilbringerv mye tid sammen plager meg masse for jeg elsker henne fortsatt. Det knyter seg u magen når jeg treffer hun.

Er mye som plager og skremmer meg med dette, men min aller største frykt er at ungene skal like nytypen hennes mer en meg. Det virker på meg som at ungene allerede har begynt og venne seg til at jeg har blitt erstattet av han.

Har slitt mye med angst og depresjon etter at jeg flyttet ut og det blir ikke bedre av at ungene spør meg hele tiden når jeg har de om hvor mamma og nytypen er.

Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette

Hvorfor i all verden har du barna så sjelden?!

Dere har vel vært til mekling og laget en avtale: hvorfor ikke 50/50 og at dere bor i nærheten av hverandre?

Anonymous poster hash: 08b4b...b85

• Liker 1
Skrevet

Du får bare utstå smerten, og heller tenke det positivt. Du skilte deg med en hore.

Anonymous poster hash: c3ea5...532
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...