Gå til innhold

Hvilke jenter liker dere mest og minst utseendemessig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal til for at du synes en jente er pen?

Og hva liker du ikke?

Anonymous poster hash: ed7e9...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlighet er sykt viktig, spesielt lidenskap og ambisjoner. Mørkt hår, tatoveringer er et stort pluss. Bryr meg ikke så mye om kropp bare hun ikke er VELDIG tynn, og jeg foretrekker definitivt skikkelige lår. "Thunderthighs" er kjempesexy.

Jeg er enormt svak for oransje hår og fregner, men det er jo ganske sjeldent...

Ellers liker jeg at kroppen har spor av å være en ordentlig kropp! Strekkmerker, føflekker, arr, litt cellulitter, skavanker, "feil". Jeg liker ikke følelsen av at jeg har sex med photoshop.

Slitt hår er skikkelig turn-off, spesielt blondt, slitt hår. Veldig tynn med "firkantfasong" og ingen definert midje er ikke sexy.



Anonymous poster hash: 7c8e2...009
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy: Brede hofter, smalere midje, kurver, ikke for store og ikke for usynlige pupper, et søtt ansikt og langt velstelt hår. For meg har det ingen ting med vekt å gjøre, ofte får først ei kvinne det jeg har nevnt når de er litt over middels.



Anonymous poster hash: ded87...7fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et ekkelt magert lik med ribbeina stikkende ut. Vil hun skal se levende ut.

Anonymous poster hash: bbbaf...f4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke et ekkelt magert lik med ribbeina stikkende ut. Vil hun skal se levende ut.

Anonymous poster hash: bbbaf...f4a

Et ekkelt feit lik da? Bedre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg liker ikke jenter som er for tynne eller for tykke. Klarer man å finne en gylden middelvei er jeg fornøyd. Dette er heldigvis noe de fleste klarer, selv om at det sies at nordmenn begynner sakte men sikkert å bli feite som amerikanere. En annen ting er at jeg ikke liker oversminkede jenter. Dette er noe jeg ser en sjelden gang, men uansett er det ikke noe fint. Jeg liker heller ikke jenter med store og synlig tatoveringer, piercing i nesen, tunga eller andre steder. Ørepynt er derimot fint.

Det skal sies at jeg liker heller ikke jenter i burka eller andre muslimske klesplagg. Det samme gjelder jenter som går med skinnbukser, og dyremønstrete klesplagg.

Anonymous poster hash: 8b6b0...9f4



Anonymous poster hash: 8b6b0...9f4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst under 65kg.

Oss som er 178 høye også?

Anonymous poster hash: ba642...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 196 og veier 66 kg. Feit jeg da skjønner jeg. :P Venninna mi er 145 og veier 64 kg, så hun er tydeligvis innafor. :P

Anonymous poster hash: 69965...dec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 196 og veier 66 kg. Feit jeg da skjønner jeg. :P Venninna mi er 145 og veier 64 kg, så hun er tydeligvis innafor. :P

Anonymous poster hash: 69965...dec

Du må ha en spiseforstyrrelse. Gå til legen om du ikke har gjort det.

Anonymous poster hash: 3fe97...986

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Som jeg synes er pen? Å himmel, det er umulig å beskrive på KG alene, det er så ekstremt variert. Men top of the pops, denne udødelige klassikeren av en kvinnekropp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 196 og veier 66 kg. Feit jeg da skjønner jeg. :P Venninna mi er 145 og veier 64 kg, så hun er tydeligvis innafor. :P

Anonymous poster hash: 69965...dec

196?!? Er du dame eller mann?

Anonymous poster hash: 41dcd...908

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg synes er pen? Å himmel, det er umulig å beskrive på KG alene, det er så ekstremt variert. Men top of the pops, denne udødelige klassikeren av en kvinnekropp:

Føler denne videoen blir postet i utrolig mange tråder på forumet.. Har du postet den flere ganger? Har sett den hvertfall fem ganger.

Anonymous poster hash: a9878...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Føler denne videoen blir postet i utrolig mange tråder på forumet.. Har du postet den flere ganger? Har sett den hvertfall fem ganger.

Anonymous poster hash: a9878...48c

Jeg poster den så ofte jeg kan :cool:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst under 65kg.

du vet at ikke alle ser like ut selv om de feks. veier 65 kg :P det han jo være hun er veier mer enn det og at det er mest muskelmasse, eller så kan det være det e bare fett og lite muskler.

så du skal aldri dømme noen ut fra vekta :P

Anonymous poster hash: 73421...a50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille øyne og feit bankkonto. Nei hva skal jeg si..... Damer er damer.

Kan si hva man vil om deg Cartman, men du har prioriteringene i orden. :hjerter:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...