AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Huff, har lest om MS og har noen symptomer på det. Blant annet: - Rar følelse når jeg bøyer hodet fremover, litt kriblende følelse. Ikke alltid det er sånn, men verst på morgenen. Har hatt det slik så lenge jeg kan huske. Dette symptomet bekymrer meg mest... - Stive skuldre - Dårlig syn og dobbeltsyn på ene øyet - Trøtt, ofte etter jobb. - Har noen ganger moderate smerter i hoftene, dette er som oftest om natten. Får samme smerte hvis jeg sitter lenge i bil. - Skjelver litt på hendene. - Mye rar i magen/tarm. Jobber i barnehage og fungerer uten smerter og trøtthet mens jeg er på jobb.Anonymous poster hash: 9a4e4...76b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Er du redd for ms så konsuterer du en lege. De finner du ikke på kg.Anonymous poster hash: e3e79...80c 3
Gjest Christina146 Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Du bør spørre en lege om dette.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Nei, dette må ikke være MS. Du bør ikke lese om sykdomssymptomer på nettet men heller konsultere en lege om du bekymrer deg. Når man leser om symptomer på nett, så finner man alltid noe som passer på en selv og man begynner å engste seg, ofte unødig. Min mor har MS, og mye av det du beskriver passer ikke med hennes symptomer. Gå til legen om du lurer! Anonymous poster hash: a72a2...580 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Symptomene dine høres ut som stive og utrente muskler uten at jeg vet hvordan fysikken din er. Snakk med legen din, h*n er den eneste som kan hjelpe deg i første omgang. Anonymous poster hash: 7a689...63c 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Selvfølgelig må det ikke det. Anonymous poster hash: 28452...926
Gjest Salvesen Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Finnes også en mildere form som heter MG. Også kan det jo være AIDS. Det aller meste kan være AIDS. Det jeg prøver å si er at De bør snakke med Doktoren Deres, som andre har nevnt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 dersom jeg begynner å google på symptomene mine ender jeg alltid opp med 2-3 sykdommer, hvor garantert en har døden som utfall. slutt å google og kom deg til legen. Anonymous poster hash: aab90...3a6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 dersom jeg begynner å google på symptomene mine ender jeg alltid opp med 2-3 sykdommer, hvor garantert en har døden som utfall. slutt å google og kom deg til legen. Anonymous poster hash: aab90...3a6 Så gjør som Salvesen anbefaler Dem, tal med Deres lege. Googel er bra for mangt og meget men ikke for mennesker med sykdomsangst. De bør holde seg unna google og stole på en fysisk lege. Anonymous poster hash: e3e79...80c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå