Gå til innhold

Midlertidig tråd om Fotballfrue

Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Er sikkert lesernes skyld denne gangen også. Nå fordi de ikke har forsvart henne i kommentarfeltet og hun følte at på det aktuelle tidspunktet var greit å støtte seg selv mtp på alle fæle kommentarer hun får slik at hun redigerer sitt eget utseende på bildene.

Litt sånn stemte-ikke-på-meg-i-svd-fordi-de-savnet-bloggingen..

Spm. mitt var om det er dette folk er sinte for? Eller er det noe annet også?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrev en lengre kommentar i den forrige tråden ang. Caroline sine roller som reklameplakat og bestevenninne. Ser at jeg kanskje må trekke tilbake noe av det ettersom det ser ut til at hun er bestevenninne med seg selv.

Fasinerende opplegg ;)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Sletter snart hele norge nå. Men alltids nok folk å ha med på lutefisk middag. De trenger jo å bare være 6 stk. Caroline, LK, Morten, Hanne, Maria, Åge.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "anklagelsene" er denne gangen? At hun kommenterer på egen blogg under annet navn?

Anklagelsene og bevisene viser at de hetser og trakkaserer andre på bloggene under andre alias - i tillegg til å støtte opp under egne svar.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun og mannen fabrikrerer svar. Med andres navn og yrkestitler som lege. Kun støttesvar. Alvorlig og etisk helt uforsvarlig grep for å blant annet vinne diskusjoner med leserne.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte en i kommentar feltet på ig som mente at kvinneguidens brukere burde være sperret inne pga mobbing. Jeg svarte henne saklig og det var ingen kritikk til CBE der. Jeg er blokkert.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens innlegg er kommet..

Ikke et ord om avsløringene.

Det var en magisk kveld, om dere vil vite.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Spm. mitt var om det er dette folk er sinte for? Eller er det noe annet også?

Det er det folk er sinte for ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Hun håper stormen legger seg. Hun uttaler seg kun når media tar tak i ting. Da er det ingen vei utenom.

Husk at hun beklaget sist kun fordi hun ble avslørt og fordi avisene skrev om det.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strutsemetoden er tydeligvis et godt forsvar, siden aviser tydeligvis ikke har planer om å skrive om det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Bordet ble veldig fint, da!

Det må jo komme en uttalelse etterhvert. Noe annet er jo helt tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nettopp

All respekt for at KG har tatt ned tråden for redigering, for dette tenker de nok er en sak de må diskutere seg i mellom. Norges største blogg er tross alt avslørt for omfattende svindel, og her er mange elementer, også det jurdiske, som det at de har benytta seg av beskytta tittler.

Hele bloggen er en scam: bildene er redigerte, kommentarene er falske og innholdet er kjøpt. Hva står man egentlig igjen med? Bilder av ei pen dame som selger saker?

Dette er jo en skandale, jeg skjønner ikke at folk forsvarer henne.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Men der var hele funksjonen der andre kan legge inn egne innlegg borte, gitt.

På Facebook eller bloggen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...