Gå til innhold

Sobril?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i krisetilfeller brukt sobril for å sove å få ro i kroppen når jeg har vært stresset. Nå er det lenge siden sist jeg har brukt det, 3 måneder ca, og da tok jeg 15 mg, dette merket jeg etterhvert ikke noe til de siste gangene. I går var jeg veldig stresset og tok 30 mg, merket ikke noe i det hele tatt. Hva i all verden er galt med meg? Jeg vet man blir resistent og må trappe opp til større doser om man bruker det ofte, men det er 3 måneder siden sist, og jeg har aldri tatt det ofte, da jeg tok det på det hyppigste tok jeg det ca en gang annenhver uke. Hva skal jeg gjøre neste gang jeg blir stresset? Er det vits å prøve å ta det i det hele tatt når det ikke virker? Hva er din erfaring?

Anonymous poster hash: 7e89d...502
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med legen.

Anonymous poster hash: b9ead...00c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med legen.

Anonymous poster hash: b9ead...00c

Det får jeg ikke gjort i dag. TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt det nærmest fast i flere år, og jeg merker godt om jeg tar 15 mg. Tror neppe du skal bekymre deg for at du har utviklet toleranse, men du burde ikke ta så høy dose. Det er dessverre svært ubehagelig å få abstineser.

Anonymous poster hash: e7802...f2d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt det nærmest fast i flere år, og jeg merker godt om jeg tar 15 mg. Tror neppe du skal bekymre deg for at du har utviklet toleranse, men du burde ikke ta så høy dose. Det er dessverre svært ubehagelig å få abstineser.

Anonymous poster hash: e7802...f2d

Jeg får ikke den følelsen av rus som jeg fikk før, og da føler jeg ikke den gir meg noe, blir ikke avslappet eller noe. Skal sies at jeg går på cipralex i tillegg, vet ikke om det har noe å si? Er 30 mg stor dose? Og hvordan merker du det? TS

AnonymBruker
Skrevet

Er 30 mg stor dose?

DETTE er grunnen til at du skal snakke med en lege om medisiner. ikke på KG! Om du lurer på det, så hvertfall ring legevakta hvor det finnes kompetanse

Anonymous poster hash: 981e5...a9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

DETTE er grunnen til at du skal snakke med en lege om medisiner. ikke på KG! Om du lurer på det, så hvertfall ring legevakta hvor det finnes kompetanse

Anonymous poster hash: 981e5...a9d

Signeres.

Dessuten er det en kjent sak at om man virkelig er urolig, så responderer man dårligere på beroligende. Dette er noe du bør snakke med en lege om.

Anonymous poster hash: 249f3...427

Skrevet

Signeres.

Dessuten er det en kjent sak at om man virkelig er urolig, så responderer man dårligere på beroligende. Dette er noe du bør snakke med en lege om.

Hva mener du? TS

Skrevet

Hva mener du? TS

Jeg mener at du må snakke med en lege om dette.

Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Daenerys, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...