Gå til innhold

Hun var pålogget på Fecebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så tok jeg kotakt, så logget hun av, hva gjlr jeg galt? Jeg har ikke stalket henne, siste kontakten var for 4 dager siden, på ett spørsmål som hun stilte.



Anonymous poster hash: 984c6...69e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tenkt over at klokka sier at det er leggetid for de fleste av oss? Kanskje hun logget seg av fordi hun vil sove?



Anonymous poster hash: afcbf...9bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ville ikke snakke med deg akkurat da. Det trenger jo ikke være en spesiell grunn. Ofte jeg ser at jeg får meldinger på Facebook som jeg venter en stund med å svare på. Bare ikke send en ny melding før hun har svart...



Anonymous poster hash: 2d51c...b97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt over at klokka sier at det er leggetid for de fleste av oss? Kanskje hun logget seg av fordi hun vil sove?

Anonymous poster hash: afcbf...9bd

Og det er derfor jeg ventet rundt en 30 min med og sende en melding, liksom for og sjekke om hun var kjapt innom, men dengang ei.

Anonymous poster hash: 984c6...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er derfor jeg ventet rundt en 30 min med og sende en melding, liksom for og sjekke om hun var kjapt innom, men dengang ei.

Anonymous poster hash: 984c6...69e

Og klokka var vel rundt 10, og hun er student!

Anonymous poster hash: 984c6...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ville ikke snakke med deg akkurat da. Det trenger jo ikke være en spesiell grunn. Ofte jeg ser at jeg får meldinger på Facebook som jeg venter en stund med å svare på. Bare ikke send en ny melding før hun har svart...

Anonymous poster hash: 2d51c...b97

Venter du inntil en uke før su svarer folk? For det gjør hun her, det går i bølgedaler, noen ganger mindre noen ganger mer, det avhenger av humøret hennes tror jeg.

Anonymous poster hash: 984c6...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter du inntil en uke før su svarer folk? For det gjør hun her, det går i bølgedaler, noen ganger mindre noen ganger mer, det avhenger av humøret hennes tror jeg.

Anonymous poster hash: 984c6...69e

Det spørs hva det dreier seg om og hvor opptatt jeg er, men ja.. Jeg kan drøye det en uke. Men du må forstå at hun ikke sitter på Facebook hele tiden og venter på at du skal sende melding for så å svare med en gang.

Anonymous poster hash: 2d51c...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdensproblemene baller på seg ser jeg



Anonymous poster hash: e1571...252
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg kan la vær å svare på meldinger når jeg ser hvem den er fra. Får jeg meldinger fra en jeg liker, svarer jeg så fort jeg ser meldingen. Men om jeg får meldinger fra menn jeg føler det ikke kommer til å bli noe mer enn bare venner og jeg vet at de vil mer, tar det gjerne en dag eller to før jeg svarer.

Anonymous poster hash: 17cb2...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte ser det ut som folk er online, og når man trykker på dem, og skriver noe så står det "offline" selvom de har vært offline en stund.. En gang ringte ei venninne meg kl. 2 på natta, fordi hun trodde jeg var våken siden jeg var online på facebook, men jeg hadde sovet i 3 kvarter, og ble vekka da hun ringte.. Står det "sett" da? Hva skrev du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte ser det ut som folk er online, og når man trykker på dem, og skriver noe så står det "offline" selvom de har vært offline en stund.. En gang ringte ei venninne meg kl. 2 på natta, fordi hun trodde jeg var våken siden jeg var online på facebook, men jeg hadde sovet i 3 kvarter, og ble vekka da hun ringte.. Står det "sett" da? Hva skrev du?

står ikke noe om at den er sett, jeg skrev hei hvordan går det.

Anonymous poster hash: 984c6...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smileysun

står ikke noe om at den er sett, jeg skrev hei hvordan går det.

Anonymous poster hash: 984c6...69e

Da har hun ikke sett den, og sikkert bare logget av rett før du sendte den. Ofte vises det at du er pålogget ei stund etter avlogging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke Facebook til å chatte, så jeg hadde ikke svart på meldingen din uansett.

Innboksen er til å dele informasjon, linker, korte morsomme ting eller gruppegreier. Dialoger tar jeg helst over telefon eller irl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Det at man er logget inn på facebook er ikke noe å stole på. Får meldinger av venner Iblandt der det står er du oppe enda? Da har jeg allerede sovet i mange timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hva det dreier seg om og hvor opptatt jeg er, men ja.. Jeg kan drøye det en uke. Men du må forstå at hun ikke sitter på Facebook hele tiden og venter på at du skal sende melding for så å svare med en gang.

Anonymous poster hash: 2d51c...b97

Skjønner ikke logikken, hvorfor vente en uke. Regner med at du er på Facebook mer enn en gang i løpet av uken. Hva er grunnen? Egoisme? Selvopptatthet? Spill? Selvtillitsboost? Sadisme? Det å være opptatt er ingen grunn til å drøye det en uke, man har som regel tid til å fyre avgårde et kjapt svar når man først er inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...