Gå til innhold

Er hun interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ragnar Danneskjöld

Spørsmålet er bare om jeg har baller nok til å foreslå at jeg kommer en tur til henne. Hårfin balansegang mellom suksess og fiasko.

Ja, det er egentlig spørsmålet her. Har du? Og om du ikke har, hvorfor skulle hun ha?

Fiasko er når man aldri prøver og lever et liv på sidelinjen.

Fortsett å snakke med henne. Aller helst ringer du henne av grunnene jeg nevnte over.

Om kjemien virker bra, så må du rett og slett introdusere ideen om at du har lyst til å besøke henne, men ikke på en måte hvor hun kan le det vekk eller det høres ut som om du ikke har baller til å være direkte og kanskje til og med er litt flau over å spørre.

Mange måter å gjøre dette på, gutten.

1. "Hva hadde du sagt om jeg sa at jeg hadde lyst å komme å besøke deg en helg?"

2. "Har du lyst på besøk en helg?"

3. "Hva tenker du om å invitere meg på besøk en helg?"

Er litt trøtt i hodet etter en lang dag, så kunne kanskje kommet med noe bedre, men tror jeg liker den siste best. Om hun ler det vekk eller snakker seg vekk, vet du at hun ikke er interessert.

Det aller beste er kanskje om du hadde invitert henne på besøk til deg.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er faktisk ikke så langt unna det jeg selv hadde tenkt, dog var planen å ta det på litt sikt.

Men ja, har vel egentlig ingenting å tape. Sier hun nei, så hadde hun nok gjort det uansett. Da får jeg muligheten til å fokusere på andre, og en vet jo aldri hvordan hun reagrer når hun ikke får oppmerksomhet lengre:P..

Tankesettet er egentlig elimentært, og bruker det i andre sammenhenger. Vil du ha noe, så får du gå for det. Ingen andre som gir deg ting opp i hendene. Er selv flink til å tenke slik ellers i livet, uten at jeg er kommet helt i mål på jentesiden..

-ts



Anonymous poster hash: 252eb...10a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor dere? Hvor langt unna hverandre?

Jeg tror i utgangspunktet at hvis hun er interessert så finner hun tid til å møte deg, så kan nok hende hun ikke er så interessert. Men det vet du jo ikke sikkert før du spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...