Gå til innhold

Er hun interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I julen traff jeg en jente på fest gjennom felles kjente. Kjemien var god, og vi endte opp med å dele en natt sammen helt mot slutten av ferien. Jeg spurte om vi skulle finne på noe i etterkant, men hun ga meg til svar at hun var opptatt fram til hun skulle reise tilbake til studiestedet(jada, er ikke så naiv at jeg tror helt på dette:P)...

Ønsket henne så god tur, med en åpning for en gang i framtiden. Fikk til svar at vi kunne ha kontakt videre, og nå tikker det stadig inn meldinger/bilder fra henne.

Spørsmålet er hva dere tror? Leker hun med meg, eller kan jeg ha en sjanse på noe mer. Utfra det lille jeg vet har er jeg egentlig veldig sikker på at jeg har lyst til å lære mer om henne, men kan det være at hun bare liker oppmerksomheten min?

Kjør debatt!

Anonymous poster hash: 252eb...10a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt mulig hun mente det med at hun var opptatt fram til hun skulle reise tilbake til studiestedet. Mange som ønsker å tilbringe tid med familie og gode venner den siste tiden. Pluss at man gjerne må fikse litt praktiske ting.

Tar hun kontakt tipper jeg hun hvertfall er litt interessert. Vanskelig å vite om hun bare er interessert i kun sex eller om hun vil bli bedre kjent med deg da.

Hva snakker dere om på meldinger?

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig, men høres ut som en typisk dårlig unnskyldning..

Men greit, jeg antar videre at det ikke var det, og at hun faktisk var opptatt. Når det gjelder meldinger er det vel litt av alt, også ting som er klart flørtende.

Aldri vært ute for en jente som kun vil ha sex, men må vel innse at det er en mulighet. Hun er flott som bare det, men har mest lyst til å kombinere det med å bli bedre kjent med henne. Hvis det gir mening...

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det var en dårlig unnskyldning.

Det verste med å ikke bo fast på hjemplassen sin er at når du først er på besøk der, så forventes det at du prioriterer familie og venner. Besteforeldre stikker innom, søsken, søskenbarn etc og vips; så er ferien over.

De eneste gangene jeg har hatt anledning til å møte flest mulig venner/bekjente er på fest eller på byen. Da har vi det til gjengjeld veldig gøy! :-)

Anonymous poster hash: f84fe...3bd

• Liker 1
Skrevet

For å være helt ærlig så er det en typisk unnskyldning jeg kunne brukt hvis jeg var usikker eller ikke helt interessert. For å ikke virke slem, ingen vil jo si "nei,jeg vil ikke finne på noe mer med deg" etter å ha delt en natt sammen sånn. Og hadde jeg vært veldig interessert i en gutt hadde jeg laget tid til å møte han selvom jeg egentlig hadde hatt planer. Men jenter er jo forskjellig, så det er vanskelig å si om hun er interessert eller ikke.. Men nå som du har vist interrese til å finne på noe, så er det vel bare å vente å se om hun tar kontakt. Er hun interessert så kommer hun til å sende deg melding :-) lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Hehe, som nevnt tenker jeg det samme.. Men, hun har tatt kontakt i etterkant, opptil flere ganger. I alle fall et tilfellet var klart flørtende.

Sååå, forstår meg ikke helt på henne. Innspill?

-ts

• Liker 1
Skrevet

Oi, har akkurat samme situadjon jeg, bare at jeg vi ikke har hatt sex og jeg er kvinne. Jeg har latt det gå jeg nå, for jeg er temmelig sikker på at visst noen er interessert nok så hadde man ikke engang blitt usikker. Prøv å ikke legg så mye i henne og fokuser på andre ting:)

Skrevet

Det høres ut som du skriver om meg :P Vel, jeg er interessert. Jeg er bare litt sjenert og redd for å gå for raskt inn i noe. Jeg holder kontakten med deg fordi jeg liker deg :)

Anonymous poster hash: 95ff2...60d
Skrevet

Det høres ut som du skriver om meg :P Vel, jeg er interessert. Jeg er bare litt sjenert og redd for å gå for raskt inn i noe. Jeg holder kontakten med deg fordi jeg liker deg :)

Anonymous poster hash: 95ff2...60d

:o

Skrevet

Bor hun langt unna?

Anonymous poster hash: 9c83f...0d0
Gjest Salvesen
Skrevet

Hadde hun vært interessert i deg, ville hun nok ha flyttet litt rundt på ting for å få treffe deg ihvertfal én gang i løpet av julen. Det med å sende bilder i ettertid handler nok mer om oppmerksomhet, vil jeg tro.

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Vi møttes en gang i sent i julen, men så sa hun at hun hadde mye med blant annet jobb fram til hun reiste tilbake.

Distansen i seg selv er ikke noe problem, går flust av fly. Utfordringen er at jeg ikke vil framstå som desperat, selv om jeg har lyst til å se henne igjen. Har andre muligheter, men føler det var noe spesielt her..

Skrevet

Hun tenker nok på deg igjen! Så jeg vil tro hun er interessert.

Jeg tok nettopp kontakt igjen med en fyr, 5 måneder etter vi så hverandre sist, var ikke for å leke med han, oppmerksomhet kan jeg jo få andre steder? Så det samme gjelder nok henne.

Lykke til :)

Skrevet

Får snaps nå nesten daglig, responderer når jeg har tid.

Dilemmaet mitt nå er at jeg i utgangspunktet følte meg litt avvist, når hun ikke ville finne på noe før hun dro. Vil på en måte derfor ikke foreslå at jeg kan ta turen å møte henne. Hvis det gir mening..

Hva tenker dere?

-ts

Skrevet

La hun komme til deg. Ikke tenk mere på hun nå, og heller bli positivt overraska om hun spør deg.

Skrevet

I julen traff jeg en jente på fest gjennom felles kjente. Kjemien var god, og vi endte opp med å dele en natt sammen helt mot slutten av ferien. Jeg spurte om vi skulle finne på noe i etterkant, men hun ga meg til svar at hun var opptatt fram til hun skulle reise tilbake til studiestedet(jada, er ikke så naiv at jeg tror helt på dette:P)...

Ønsket henne så god tur, med en åpning for en gang i framtiden. Fikk til svar at vi kunne ha kontakt videre, og nå tikker det stadig inn meldinger/bilder fra henne.

Spørsmålet er hva dere tror? Leker hun med meg, eller kan jeg ha en sjanse på noe mer. Utfra det lille jeg vet har er jeg egentlig veldig sikker på at jeg har lyst til å lære mer om henne, men kan det være at hun bare liker oppmerksomheten min?

Kjør debatt!

Alle er forskjellige, så eneste måten å vite hva hun tenker er å faktisk spørre henne.

Men etter min erfaring med gutter, så hadde jeg sannsynligvis laget tid til han i jula hvis jeg var veldig interessert.

Hvis jeg kun var litt interessert, likte oppmerksomheten, hadde en annen i kikkerten, ville ha deg som kompis, eventuelt var usikker. Så kunne jeg sagt noe sånn som henne for å kjøpe meg mer tid.. Før jeg eventuelt ville ha funnet på noe ved en senere annledning.

Etter at du ønsket henne god tur, kuttet du ned på kontakten fra din side? Før hun begynte å sende meldinger/bilder?

Skrevet

Med meldingen der jeg ønsket god tur la jeg en åpning for muligens å møtes en annen gang når hun var tilbake i byn, men la vekt på kanskje. Ønsket så god tur, uten noen invitasjon til videre dialog. (Som i, jeg forstår jeg er avvist men går herfra med hodet hevet).

Hun svarte da raskt tilbake, med ønske om kontakt... Samtidig som hun har tatt klart mest kontakt i etterkant.

-ts

Skrevet

Med meldingen der jeg ønsket god tur la jeg en åpning for muligens å møtes en annen gang når hun var tilbake i byn, men la vekt på kanskje. Ønsket så god tur, uten noen invitasjon til videre dialog. (Som i, jeg forstår jeg er avvist men går herfra med hodet hevet).

Hun svarte da raskt tilbake, med ønske om kontakt... Samtidig som hun har tatt klart mest kontakt i etterkant.

-ts

Da har hun i alle fall lyst til å opprettholde kontakten med deg.

Det kan såklart være at hun vil date deg, men det kan også være fordi hun liker oppmerksomheten, liker å "ha" noen, eller ser på deg som en potensiell kompis.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg vært litt kald og ikke vært for mye på. Prøvd å se om hun begynte å hinte til å møtes eller finne på noe.

Dessverre er det ofte slik at hvis jeg (og flere jenter) vet at gutten er veldig interessert, så føler man at man har full kontroll, og gidder derfor ikke å stresse med å "holde" på han. Man tar han litt for gitt og han blir en slags selvtillitsboost.

Hvis jeg derimot føler at han mister interessen eller plutselig blir mindre "på", så blir jeg stresset, og begynner sannsynligvis å jobbe litt selv. Og da blir det hele mer interessant.

Men ikke virk helt uinteressert heller, da kan det være hun gir opp.

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Hvis ikke du tar henne, så kommer noen andre til å gjøre det. Vurderer faktisk å prøve meg selv og jeg er ikke fyren som nøler.

Å analysere opp og ned i mente på Kvinneguiden er ikke spesielt attraktivt, så kom deg ut av det tankesettet og håp at hun ikke leser dette.

Hadde jeg vært deg hadde jeg sannsynligvis ringt henne. Snapchat, Facebook og SMS er noe alle gjør. Vær litt annerledes og vær litt vågal. Lev litt!

:)

Skrevet

Hehe, gode innspill. Sjansene for at hun leser her er små, så slapper av der.

Når du sier lev litt, så er det nettopp det jeg går for. Spørsmålet er bare om jeg har baller nok til å foreslå at jeg kommer en tur til henne. Hårfin balansegang mellom suksess og fiasko.

Lener meg derfor nå mer mot å la henne ta litt initiativ..

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...