Gå til innhold

Hvor leter dere etter en ny partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nysgjerrig på hvor dere andre leter, utenom i helgen på byen som jeg antar er vanligst. Går det mye på nettdating?

:-)

Anonymous poster hash: 34f10...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trives ikke "på byen", men prøvde nettdating en stund. Det funka dårlig, så nå leter jeg ingen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ingen steder. Men ellers nettdating.

Har en date en gang i framtiden, med en jeg har hatt kontakt med i over 5 år. Så har jeg en kompis jeg liker mer enn jeg ønsker. Trenger jo ikke å møte noen flere da.



Anonymous poster hash: 3ee0c...391
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter på at hun skal snuble over meg helt tilfeldig mens jeg bare lever livet mitt som vanlig og tar meg med hjem. :P Eller at jeg møter henne på fest, gjennom venner eller jobb og at det bare sier "klikk" omtrent med det samme vi ser hverandre. Ingen av delene er vel spesielt sannsynlige, så det blir vel kanskje litt leting i løpet av våren...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i en some-what liten by etter å ha studert utenlands så akkurat nå tyr jeg til Tinder.



Anonymous poster hash: 40150...934
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder... Men resultatene lar vente på seg. Møter ihvertfall ingen nye på jobben, de jeg studerer med er 10 år yngre enn meg, og jeg går sånn ca aldri på byen.

Har hørt flere ganger nevnt at treningsstudio liksom skal være et bra sted å møte menn. Joda, det er menn der, de er bare altfor opptatte av å se på seg selv flexe i speilet! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...