Gå til innhold

Stemmer for at vi alle melder oss inn på sukker.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemmer for vi alle melder oss inn på sukker.

Nå er tiden for å finne en ny mann.

Anonymous poster hash: f7d45...c20
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke ha noen ny mann. Han jeg har er jeg veldig glad i. Kan ikke du bare melde deg inn i Sukker? Det er jo ikke nødvendig å lage en tråd om det...

Anonymous poster hash: a5690...490
Skrevet

Vil ikke ha noen ny mann. Han jeg har er jeg veldig glad i.

Anonymous poster hash: a5690...490

Da er kanskje ikke tråden myntet på deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke ha noen ny mann. Han jeg har er jeg veldig glad i. Kan ikke du bare melde deg inn i Sukker? Det er jo ikke nødvendig å lage en tråd om det... Anonymous poster hash: a5690...490

Dette er singleforum...

Anonymous poster hash: e3527...04b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemmer for vi alle melder oss inn på sukker. Nå er tiden for å finne en ny mann. Anonymous poster hash: f7d45...c20

Så du vil ha en fra kg, med andre ord? Men via sukker, fordi..?

Anonymous poster hash: 7780b...d75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du vil ha en fra kg, med andre ord? Men via sukker, fordi..?

Anonymous poster hash: 7780b...d75

Fordi jeg syntes de mange menn her inne virker koselig. Men tørr ikke å prate med dem :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Damene også for den slags skyld. Så annbefaler dere også å melde dere inn. Mange kjekke mannfolk. Men nå liker jeg da men så var egentlig henvist til de:P

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg syntes de mange menn her inne virker koselig. Men tørr ikke å prate med dem :rodmer:

Vet du, det er jeg faktisk enig i. Jeg har skrevet noen aldeles håløse hjertesukk her inne og fått utrolig reflekterte og støttende svar fra menn på KG :blomst:

Anonymous poster hash: b53ee...331

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi heller kunne lokalisert alle single her inne og arrangert single-treff for KG-ere? :-)

(Litt mindre skummelt å møte en gjeng flotte folk man "kjenner litt"?)

Alltid kjekt å bli kjent med nye folk :-)

Anonymous poster hash: f6636...34d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi heller kunne lokalisert alle single her inne og arrangert single-treff for KG-ere? :-)

(Litt mindre skummelt å møte en gjeng flotte folk man "kjenner litt"?)

Alltid kjekt å bli kjent med nye folk :-)

Det hadde også vært en idee. Men tenk da. Tror du det komme flest kvinner siden det er kvinne forum eller fleste menn siden damene ikke tørr?.

Jeg har ihvertfall meldt meg inn på sukker i bergen nå og håper å treffe drømme mannen :blomst: . Tinder er død sukker er inn igjen hurra

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde også vært en idee. Men tenk da. Tror du det komme flest kvinner siden det er kvinne forum eller fleste menn siden damene ikke tørr?.

Jeg har ihvertfall meldt meg inn på sukker i bergen nå og håper å treffe drømme mannen :blomst: . Tinder er død sukker er inn igjen hurra

Hehehe,.. Godt spørsmål!! :-D

Jeg tror kanskje det vil dukke opp flest kvinner? Men så lenge det er minst 2 av hver kjønn så slipper noen å føle seg "utenfor"? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hehehe,.. Godt spørsmål!! :-D

Jeg tror kanskje det vil dukke opp flest kvinner? Men så lenge det er minst 2 av hver kjønn så slipper noen å føle seg "utenfor"? :-)

og alderen da?. Den vil jo være utrolig variert vil jeg tro:P. Og jeg liker menn som er litt eldre en meg selv og det ser jeg også de fleste her inne gjør. Ikke spør meg hvorfor men bare gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg er litt for gammel for et treff. Er 36 år.

Anonymous poster hash: e8d86...fa0
Skrevet

Nei, jeg skal i hvert fall ikke på Sukker. De som vil kan gjerne gjøre det, men ikke jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg skal i hvert fall ikke på Sukker. De som vil kan gjerne gjøre det, men ikke jeg.

synd for deg, da går du glipp av masse bra damer;)

Skrevet

Men på sukker hadde du turt? :P Eller hadde du forventet at de tok kontakt med deg? Og hadde du i det hele tatt kjent igjen noen brukere, tror du?

AnonymBruker
Skrevet

Meldte meg faktisk inn i dag tidlig :fnise:

Gjest Fenrir
Skrevet

da er jeg meldt inn ønsk meg lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Men på sukker hadde du turt? :P Eller hadde du forventet at de tok kontakt med deg? Og hadde du i det hele tatt kjent igjen noen brukere, tror du?

Ja, for da tar ofte mennene kontakt og siden jeg er en sånn pyse av en jente litt flaut å si men jeg er bare det så er det perfekt for meg.

Skrevet

synd for deg, da går du glipp av masse bra damer;)

Nope, gjør ikke det, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...