AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Jenter/damer som ikke er lubben men alikevell slanker seg og ikke kan unne seg litt godteri i helgene engang?Anonymous poster hash: 3d452...24d
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Jeg synes det er idiotisk å slanke seg om man er normal vekt. det er hva jeg synes om det. 3
Flavio Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Folk ikke klarer å nyte det ene, har ofte problemer med å nyte det andre også. Puritanister er litt turn-off.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Godteri er ikke noe man MÅ unne seg eller MÅ ha. Så om de ikke spiser godterier, så er ikke det noe negativt. Men om slanke mennesker forsøker å slanke seg enda mer, så går det jo på grensa til spiseforstyrrelser og usunt kroppsideal. Greit at man ikke skal være overvektig, men undervektig er heller ikke pent eller bra for helsa. Anonymous poster hash: 6f26c...036 1
guttemann Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Det er lov å være sunn og "avholds" fra snop selv om man er slank. Men er man slank og likevel slanker seg, er det jo gode sjanser for at man har et problem. Det er nok mange jenter som hadde hatt godt av litt lett styrketrening i stedet for slanking og kondisjonstrening.
Gjest HeiHade Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 (endret) Jeg synes det er idiotisk å slanke seg om man er normal vekt. det er hva jeg synes om det. Normalvekt er jo ofte et ganske vidt spekter. Det kan jo være 15-20 kilo mellom laveste normalvektige bmi og høyeste normalvektige bmi. Det kan være forskjellen på kosemage og lovehandles, og å ha en flat mage. Jeg er enig i at det er idiotisk hvis man allerede er nærme grensen til undervektig, men jeg synes det er flott at folk vet hvordan de trives med å se ut og jobber for å oppnå det, så lenge de holder seg sunne og friske. Endret 9. januar 2015 av HeiHade
Tibbie Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Jeg tror ikke at en mann nødvendigvis hadde hatt noe imot den slankingen, men heller det at han ikke kan kose seg med pizza eller snop med deg. Det er bare irriterende
Gjest Lille-pus Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Normalvekt er jo ofte et ganske vidt spekter. Det kan jo være 15-20 kilo mellom laveste normalvektige bmi og høyeste normalvektige bmi. Det kan være forskjellen på kosemage og lovehandles, og å ha en flat mage. Jeg er enig i at det er idiotisk hvis man allerede er nærme grensen til undervektig, men jeg synes det er flott at folk vet hvordan de trives med å se ut og jobber for å oppnå det, så lenge de holder seg sunne og friske. Mye enig med deg her, - men når 'straffe seg selv med askese og ikke kunne spise noe' blir benyttet som en slags 'selvpining', da er det fare på færde sett fra mitt ståsted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå