Gå til innhold

hvem skal sende melding først?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hatt vår første date for noen dager siden. Hvem skal ta kontakt først? Jeg eller han?

Er redd for å skremme ham bort hvis jeg sender han melding :fnise:



Anonymous poster hash: 825ed...321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du lyst har du lov. Mindgames er for fjortiser.

Anonymous poster hash: 12b4f...4eb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er mer kleint å vente lenge med å sende melding enn motsatt. Er jo blitt ganske vanlig å bare takke for en hyggelig date i hvert fall, og så går samtalen derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte han ei melding nå.. da er det bare å vente.
Livredd for at han ikke skal svare.

Ts



Anonymous poster hash: 825ed...321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun/han bør sende en melding hvor man takker for daten. Gjerne gi et lite hint om du vil treffe han/hun igjen.

Skal være ærlig. Når jeg inviterer på date, planlegger, betaler og følger hun hjem så synes jeg det er litt skuffende å ikke få en "takk for date" melding. Det blir et lite minustegn i boken altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å tenke spill og hvem som skal gjøre hva når. Vær ærlig og åpen og forhold deg til den personen du har foran deg fremfor masse tåpelige "regler" satt av andre, da blir det bare kunstig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker som samme som svarer over. jeg har nemlig blitt så glad i en venn jeg har kjent en stund. før hadde jeg ikke problemer i det hele tatt med å ta kontakt med ham, men nå gruer jeg meg og utsetter absolutt hele tiden :/ jeg er livredd for å få et svar jeg ikke er fornøyd med, eller å ikke få svar.. i startfasen av forelskelsen fant jeg alltid på unnskyldninger for og ikke treffe ham. kunne vente fler timer med og svare. og det er nok mulig han har blitt litt usikker på meg. men vi har truffet hverandre igjen oftere nå, og jeg er avslappet med han. det er bare det, at jeg er så redd for å ta kontakt! men ettersom vi har treft hverandre igjen oftere. har kontakten blitt mer åpen..jeg vil isåfall ikke begynne med det spille jeg holdt på med sånn først på..DET var anstrengede det



Anonymous poster hash: bdc2c...56e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte melding dagen etter. (det var en date hjemme hos meg, så det var jeg som betalte for alt av godteri og slikt)

Han virker litt sjenert, og ikke tørr å spørre om å finne på ting egentlig. Selv om at han var den som spurte første gangen. Jeg inviterte han hit igjen og skrev "du må ikke si ja dersom du ikke vil". så fikk jeg "klart jeg vil ;)" til svar.

TS



Anonymous poster hash: 825ed...321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for å skremme ham bort hvis jeg sender han melding :fnise:

Anonymous poster hash: 825ed...321

Er han så lettskremt? Finn deg heller en tøffere en.

Anonymous poster hash: 66f8d...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...