sorland Skrevet 9. januar 2015 #1 Del Skrevet 9. januar 2015 For oss som fulgte med på petter elsker mari, og tigerstaden og fikk lett underholdning av det, synes jeg det er utrolig hyggelig at Mari kom seg bort fra den forvokste tenåringen Petter Pilgaard og åpenbart har fått seg en mer voksen tilværelse😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2015 #2 Del Skrevet 9. januar 2015 ????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 9. januar 2015 #3 Del Skrevet 9. januar 2015 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorland Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 9. januar 2015 Instagram hvor hun også har lagt ut nytt blogginnlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 9. januar 2015 #5 Del Skrevet 9. januar 2015 Hun har ikke skrevet ordrett at hun er gravid, men har lagt ut hint om " noe som vokser seg større og større"😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorland Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 9. januar 2015 Hehe.. sant. Men tviler på at det er en bolledeig eller at hunden venter valper hun antyder. Hun er åpenbart gravid. Og har fått masse gratulasjoner. Nå tviler jeg på at petter pilgaard bryr seg nevneverdig om at eksforloveden er i lykkelige omatendigheter, men må være rart å være nærmere 35 år og leve som en 19-åring og se at forloveden lever helt motsatt. Koselig for henne hvert fall! 😄 synes alltid hun har virket så søt og varmhjertet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorland Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 9. januar 2015 Rettelse; eksforloveden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 9. januar 2015 #8 Del Skrevet 9. januar 2015 http://www.seher.no/mor-barn/ja-jeg-er-gravid-76748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 9. januar 2015 #9 Del Skrevet 9. januar 2015 Hehe.. sant. Men tviler på at det er en bolledeig eller at hunden venter valper hun antyder. Hun er åpenbart gravid. Og har fått masse gratulasjoner. Nå tviler jeg på at petter pilgaard bryr seg nevneverdig om at eksforloveden er i lykkelige omatendigheter, men må være rart å være nærmere 35 år og leve som en 19-åring og se at forloveden lever helt motsatt. Koselig for henne hvert fall! 😄 synes alltid hun har virket så søt og varmhjertet Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2015 #10 Del Skrevet 9. januar 2015 Hyggelig for henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 9. januar 2015 #11 Del Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor ser Linni så flekkete ut i ansiktet i linken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 10. januar 2015 #12 Del Skrevet 10. januar 2015 Ryddet for hets. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 12. januar 2015 #13 Del Skrevet 12. januar 2015 Ryddet for personangrep. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. januar 2015 #14 Del Skrevet 29. januar 2015 Hehe.. sant. Men tviler på at det er en bolledeig eller at hunden venter valper hun antyder. Hun er åpenbart gravid. Og har fått masse gratulasjoner. Nå tviler jeg på at petter pilgaard bryr seg nevneverdig om at eksforloveden er i lykkelige omatendigheter, men må være rart å være nærmere 35 år og leve som en 19-åring og se at forloveden lever helt motsatt. Koselig for henne hvert fall! synes alltid hun har virket så søt og varmhjertet han er sikkert glad på hennes vegne, hvorfor skulle han ikke være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg