Gå til innhold

mari haugersveen er gravid


sorland

Anbefalte innlegg

For oss som fulgte med på petter elsker mari, og tigerstaden og fikk lett underholdning av det, synes jeg det er utrolig hyggelig at Mari kom seg bort fra den forvokste tenåringen Petter Pilgaard og åpenbart har fått seg en mer voksen tilværelse😄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Hun har ikke skrevet ordrett at hun er gravid, men har lagt ut hint om " noe som vokser seg større og større"😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. sant. Men tviler på at det er en bolledeig eller at hunden venter valper hun antyder. Hun er åpenbart gravid. Og har fått masse gratulasjoner. Nå tviler jeg på at petter pilgaard bryr seg nevneverdig om at eksforloveden er i lykkelige omatendigheter, men må være rart å være nærmere 35 år og leve som en 19-åring og se at forloveden lever helt motsatt. Koselig for henne hvert fall! 😄 synes alltid hun har virket så søt og varmhjertet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. sant. Men tviler på at det er en bolledeig eller at hunden venter valper hun antyder. Hun er åpenbart gravid. Og har fått masse gratulasjoner. Nå tviler jeg på at petter pilgaard bryr seg nevneverdig om at eksforloveden er i lykkelige omatendigheter, men må være rart å være nærmere 35 år og leve som en 19-åring og se at forloveden lever helt motsatt. Koselig for henne hvert fall! 😄 synes alltid hun har virket så søt og varmhjertet

Signerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hehe.. sant. Men tviler på at det er en bolledeig eller at hunden venter valper hun antyder. Hun er åpenbart gravid. Og har fått masse gratulasjoner. Nå tviler jeg på at petter pilgaard bryr seg nevneverdig om at eksforloveden er i lykkelige omatendigheter, men må være rart å være nærmere 35 år og leve som en 19-åring og se at forloveden lever helt motsatt. Koselig for henne hvert fall! synes alltid hun har virket så søt og varmhjertet

han er sikkert glad på hennes vegne, hvorfor skulle han ikke være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...