Gå til innhold

Menn: Hva om jenta er tyngre enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden vi har vært gjennom høyde allerede.



Anonymous poster hash: 4d901...f34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei matchvekt på 84 kg, (BMI 23) så det forekommer sjelden.

Men jeg har hatt en eks som raste opp i vekt ca et år etter at vi ble sammen. (Ca samtidig klippet hun håret, så man kan si at hun syntes hun fikk taket på meg og lot seg sjøl forfalle. Neste gang sånt skjer er det slutt tvert)

Sex var et slit. Så det er ikke noe særlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jenter jeg kjenner er tyngre enn meg uansett. Hadde ikke vært noe problem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Nå er det jo ikke selve vekten som er problemet, men hvordan det ser ut på kroppen. Hvis en kvinne er tyngre enn meg og fremdeles har en feminin kropp så er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan gjerne veie mer, om hun har 50 kg pupper.



Anonymous poster hash: c3eea...0e7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei matchvekt på 84 kg, (BMI 23) så det forekommer sjelden.

Men jeg har hatt en eks som raste opp i vekt ca et år etter at vi ble sammen. (Ca samtidig klippet hun håret, så man kan si at hun syntes hun fikk taket på meg og lot seg sjøl forfalle. Neste gang sånt skjer er det slutt tvert)

Sex var et slit. Så det er ikke noe særlig.

Forfall er vel noe som skjer gradvis. Så hvordan skal du kunne bryte tvert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere tynnere menn som foretrekker større jenter, så det er ikke noe du trenger å bekymre deg så veldig mye for. Jeg som kvinne ønsker selv at mannen er tyngre enn meg. Jeg veier uansett 55 kilo så en mann må være ganske lav og tynn for å veie mindre, men.



Anonymous poster hash: 1316b...c25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som står på vekta, er uinteressant. Hvordan hun er i kroppen er mer interessant.

No-go for en jente som er veldig overvektig. Noen kilo går helt greit, men ikke når de kommer opp i fedmekategorien. Det er ikke pent, og ikke helsegunstig.



Anonymous poster hash: ce973...02a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var hyggelig lesing. Jeg forblir vist evig singel jeg :(

Hilsen ei som er feit.

Det går vel alltids an å spise litt sunnere (det hjelper mye å bare kutte godteri) og f.eks gå til jobb hver dag eller trene noen ganger i uka?

Anonymous poster hash: 1316b...c25

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Det går vel alltids an å spise litt sunnere (det hjelper mye å bare kutte godteri) og f.eks gå til jobb hver dag eller trene noen ganger i uka?

Anonymous poster hash: 1316b...c25

Hvorfor må jeg forandre meg? Hvorfor kan ikke folk se forbi det ytre?

Jeg trener ikke, men spiser ikke godteri vær dag, jeg pakker ikke i meg masse mat heller.

Det å tru at alle feite folk er sofagriser og stapper i seg mat, er ikke alltid rett.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad samboeren min liker meg selvom jeg var mange kilo tinge enn han! Nå har jeg slanket meg 40 kg og veier snart det samme som han :)

I utgangspunktet ønsker jeg å veie mindre enn han og være lett nok til at han kan løfte på meg, jeg tror ikke han bryr seg stort om hva jeg veier men jeg ser jo at ting er mye bedre for meg og han når store deler av overvekten min er borte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må jeg forandre meg? Hvorfor kan ikke folk se forbi det ytre?

Jeg trener ikke, men spiser ikke godteri vær dag, jeg pakker ikke i meg masse mat heller.

Det å tru at alle feite folk er sofagriser og stapper i seg mat, er ikke alltid rett.

Det er jo bare å finne noen som liker deg som du er. Det er mange menn som gjør det. Trives du med sånn du er, så trenger du ikke å gjøre noe. Men hvorfor skal andre forandre sine preferanser for at du ikke ønsker å gjøre noe med vekta di?

Alle har preferanser. Det er bare mer lovlig å ha preferanser på høyde på menn, enn vekt på kvinner.

Vekt er noe man kan gjøre noe med om man ønsker, høyde er ekstremt vanskelig å gjøre noe med.

Anonymous poster hash: ce973...02a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor må jeg forandre meg? Hvorfor kan ikke folk se forbi det ytre?

Jeg trener ikke, men spiser ikke godteri vær dag, jeg pakker ikke i meg masse mat heller.

Det å tru at alle feite folk er sofagriser og stapper i seg mat, er ikke alltid rett.

Har du ingen utseendepreferanser selv?

Spiller det ingen rolle hvordan partneren din ser ut, hvis du hadde vært i en posisjon til å velge å vrake på øverste hylle blant menn?

Anonymous poster hash: c3eea...0e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Har du ingen utseendepreferanser selv?

Spiller det ingen rolle hvordan partneren din ser ut, hvis du hadde vært i en posisjon til å velge å vrake på øverste hylle blant menn?

Anonymous poster hash: c3eea...0e7

Så du mener alle de som er imot tykke damer, kan velge og vrake. Mens de som godtar det, de godtar det fordi de ikke kan få noe bedre?

Jeg har ingen preferanser, elsker blåe øyne, men det er ingen krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke dere representerer menn flest. Jeg er selv overvektig, er 162 cm høy og veier 80 kg. Men jeg har i hvert fall ikke noe problem med å ha sex, ingen stillinger som er vanskelige. Forstår ikke helt hva som skulle være vanskelig heller. Man må vel være ekstremt overvektig før det blir et problem.

Men jeg ser jo at det er mye vanskeligere å finne en mann som overvektig enn normalvektig. Men synes og det er rart at 15 kg skal skille så utrolig mye. Da jeg veide 15 kg, dro jeg jo menn som noe annet rart. Og nå sliter jeg.

Men jeg har godtestopp nå, så da går jeg vel ned. Ellers trener jeg, og går turer. Så en latsabb er jeg virkelig ikke.



Anonymous poster hash: e1083...466
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...