Gå til innhold

gutt kjærlighets sorg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei har nettopp mistet drømme jenta og trenger virkelig noen og snakke med

Anonymous poster hash: 6972b...9a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei har nettopp mistet drømme jenta og trenger virkelig noen og snakke med

Anonymous poster hash: 6972b...9a8

Hvordan og hvorfor mistet du henne? Kan det bli dere igjen?

Føler med deg.

Anonymous poster hash: cc9a6...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vell litt får mye får henne til slutt, foreldrene hennes aksepterte ikke meg og vennene hennes på grunn av min harde fortid, men dagen jeg ble forelska i henne så la jeg alt det bort. Men det holdt desverre ikke :/

Anonymous poster hash: 6972b...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vell litt får mye får henne til slutt, foreldrene hennes aksepterte ikke meg og vennene hennes på grunn av min harde fortid, men dagen jeg ble forelska i henne så la jeg alt det bort. Men det holdt desverre ikke :/

Anonymous poster hash: 6972b...9a8

Du må ikke falle ned igjen, i den harde fortida di. Ikke la et annet menneske få så stor makt over deg. Jobb med deg selv. Mna vet aldri i kjærligheten. Kanskje det blir dere igjen, eller kanskje du møter ei ny. Bruk tid, det skjer når du minst venter det. Men skjønner at du har det vondt nå.

Anonymous poster hash: cc9a6...103

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 og hun er 19..

Men det som skjedde når man åpnet seg som jeg aldri har turt før i hele mitt liv man blir alltid så sårbar da å naken desværre.

Anonymous poster hash: 6972b...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner foreldrene hennes godt. Hvis du har hatt en hard fortid (tenker da på kriminell, voldelig osv) så ville jeg heller ikke ha akseptert deg hvis jeg hadde hatt en datter du ville date.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øve sterk! Du kommer deg videre, selvom det virker umulig. Men det kan ta tid

Anonymous poster hash: 24db0...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du. Det føles kanskje umulig ut akkurat nå, men jeg skal love deg at kommer du igjennom dette, så klarer du alt; det blir som å finne seg selv.. Du må ikke undervurdere deg selv, du er sterk, og dette fikser du!

Jeg har hatt kjærlighetssorg alt for mange ganger, men det er alltid den første gangen som er vanskeligst. Er dette ditt første seriøse forhold?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...