Gå til innhold

Ubeskyttet sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt sex uten prevansjon(ikke lurt,i know!) fikk mensen i dag,dagen etter at jeg hadde d. Føles ut som at det er et tegn på at jeg ikke er gravid. Er det feil???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig ikke gravid når du får mensen. Var det på denne tiden du skulle fått mensen vanligvis?

AnonymBruker
Skrevet

Det er fullt mulig å få blødning lignende mensen når man er gravid, selv om det ikke er så vanlig. Ville tatt en test om et par uker, og vær så snill: sjekk deg for kjønnssykdommer.

Anonymous poster hash: e919d...d22
  • Liker 1
Skrevet

Mest sannsynlig ikke gravid når du får mensen. Var det på denne tiden du skulle fått mensen vanligvis?

Takk for svarJa,stemmer rimelig bra at jeg skal ha mensen nå.

Skrevet

Det er fullt mulig å få blødning lignende mensen når man er gravid, selv om det ikke er så vanlig. Ville tatt en test om et par uker, og vær så snill: sjekk deg for kjønnssykdommer. Anonymous poster hash: e919d...d22

Takk for svar Ja tenker å ta en test bare for å få det 100% utelukket. Ja har hørt at man kan få en blødning,men føles ut som mensen. Kjenner d på kroppen,får alltid vondt i nederste del av magen da. Ja har tenkt på d med en slik test og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...