AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Jeg trenger en vibrator/dildo, men jeg har ett problem... Jeg synes alle vibrasjonsdildoene er altfor store Har hatt forskjellige typer rabbit-dildoer, og de ender opp med å støve ned i skuffen, fordi de rett og slett er altfor store for meg Noen som har anbefalinger til en LITEN dildo som også vibrerer? Tar oså imot tips/linker til klitoris-vibratorer Anonymous poster hash: e5e1d...fcf
Gjest Athena89 Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Kjøp deg en bullet eller et vibratoregg! De er fantastiske
Anjatapinjata Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 det er da masse og velge på i alle str og fasonger! sjekk litt på nett;)
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Jeg trenger en vibrator/dildo, men jeg har ett problem... Jeg synes alle vibrasjonsdildoene er altfor store Har hatt forskjellige typer rabbit-dildoer, og de ender opp med å støve ned i skuffen, fordi de rett og slett er altfor store for meg Noen som har anbefalinger til en LITEN dildo som også vibrerer? Tar oså imot tips/linker til klitoris-vibratorer Anonymous poster hash: e5e1d...fcf Siden du er så trang, så kjøp en liten sånn at du forblir trang.Anonymous poster hash: e313f...93c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Nå kikka jeg på kondomeriet, og bullet er sånn liten klitoris-stimulator, right? Det blir nok lagt i handlekurven ja Egg er jeg mer skeptisk til, spesielt de som skal inni... Brukte ett med x'en og det måtte mye oppvarming og mye glidekrem til før han fikk det inn Men det finnes sikkert mindre typer nå, dette er jo mange år siden, og var den gangen det første og eneste som kom med fjernkontroll Siden du er så trang, så kjøp en liten sånn at du forblir trang. Anonymous poster hash: e313f...93c Hehe, hadde ikke gjort noe om man fikk videt ut litt Nesten flaut når gutta tror jeg er jomfru første gangene, helt til de finner ut at jeg er så trang, men at det heldigvis gjør mindre vondt for meg når jeg får vennet meg til dem Anonymous poster hash: e5e1d...fcf
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Nå kikka jeg på kondomeriet, og bullet er sånn liten klitoris-stimulator, right? Det blir nok lagt i handlekurven ja Egg er jeg mer skeptisk til, spesielt de som skal inni... Brukte ett med x'en og det måtte mye oppvarming og mye glidekrem til før han fikk det inn Men det finnes sikkert mindre typer nå, dette er jo mange år siden, og var den gangen det første og eneste som kom med fjernkontroll Hehe, hadde ikke gjort noe om man fikk videt ut litt Nesten flaut når gutta tror jeg er jomfru første gangene, helt til de finner ut at jeg er så trang, men at det heldigvis gjør mindre vondt for meg når jeg får vennet meg til dem Anonymous poster hash: e5e1d...fcf Mmmm det høres bare sykt turn on at jenta er jomfrutrang. Finnes ikke noe deiligere. Så vær glad for det, da har du et godt utgangspungt for resten av livet og etter du har fått barn.Anonymous poster hash: e313f...93c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Mmmm det høres bare sykt turn on at jenta er jomfrutrang. Finnes ikke noe deiligere. Så vær glad for det, da har du et godt utgangspungt for resten av livet og etter du har fått barn.Anonymous poster hash: e313f...93c Hun skal være glad for at hun er så trang at sex gjør vondt? Egoist.Anonymous poster hash: 50490...d32 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Hun skal være glad for at hun er så trang at sex gjør vondt? Egoist.Anonymous poster hash: 50490...d32 Ja men mange kvinner klager jo over at de er for vide, og hun sier jo at hun blir vant med de etter hvert. Bedre å ha det sånn med tanke på at hun vil bli litt videre jo eldre hun blir og jo mere sex hun har.Anonymous poster hash: e313f...93c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Ja men mange kvinner klager jo over at de er for vide, og hun sier jo at hun blir vant med de etter hvert. Bedre å ha det sånn med tanke på at hun vil bli litt videre jo eldre hun blir og jo mere sex hun har. Anonymous poster hash: e313f...93c Nei, hun blir videre etter den regelmessige sexpartneren sin, uansett hvor gammel hun er eller hvor mye sex hun har hatt før ham. Anonymous poster hash: 1795b...f43 2
Gjest Nanette Skrevet 10. januar 2015 #10 Skrevet 10. januar 2015 Mye dårlige vibratorer. Jeg har slitt ut og sprengt en del og de tar ikke lading mer... Rabbit kan bli for stor.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #11 Skrevet 10. januar 2015 Hehe, ser diskusjonen om underlivet mitt pågår Jeg er over 30, så ikke ung.. Og det er ikke morsomt de første gangene med ny partner... Eller de første gangene hvis jeg og partneren ikke har hatt sex på en stund... Men nå er jeg singel og ekstremt nøden for tiden, så trenger en dildo/vibrator som kan funke før jeg flyr på veggene TS Anonymous poster hash: e5e1d...fcf 1
Magnifique Skrevet 10. januar 2015 #12 Skrevet 10. januar 2015 Ryddet for reklame. - Magnifique, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #13 Skrevet 11. januar 2015 Bulletin Ro 120<3<3<3Anonymous poster hash: d3064...4a4 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #14 Skrevet 11. januar 2015 Bulletin Ro 120<3<3<3Anonymous poster hash: d3064...4a4 Bullet skulle det ståAnonymous poster hash: d3064...4a4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå