AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 smertene er så kraftige at jeg får ikke sove. Jeg har svelgt iallefall 6 ibux 200 mg i desperasjon. Tok 2 for en del timer siden, 2 for 2-3 timer siden og 2 til nå, men det verker og verker og verker. Jeg har prøvd alt, legge varmeflaske på magen, trene yoga osv osv osv. Jeg skal på jobb om 10 timer og jeg må seriøst få noe søvn snart. Hva kan jeg gjøre som hjelper? :'( første gang jeg har grått av menssmerter. Er helt grusomt:(Anonymous poster hash: dbed6...bdf
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Sånn hadde jeg det før jeg ble operert for endometriose. Trodde jeg skille klikke. Bli undersøkt, det blir ikke bedre av seg selv!Anonymous poster hash: 4cf1e...a2a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Sånn hadde jeg det før jeg ble operert for endometriose. Trodde jeg skille klikke. Bli undersøkt, det blir ikke bedre av seg selv!Anonymous poster hash: 4cf1e...a2a Jeg aner ikke hva det der er men jeg kan vell for faen ikke operere meg akkurat NÅ!!!!!Anonymous poster hash: dbed6...bdf
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Jeg aner ikke hva det der er men jeg kan vell for faen ikke operere meg akkurat NÅ!!!!!Anonymous poster hash: dbed6...bdf Gå inn på endometriose.no og les der. Se om det stemmer. Vanligvis er det ingen smertestillende som knekker smertene, slik du beskriver. Fikk tilslutt store doser morfin. De opererer ikke uten videre. Håper for din del at jeg tar feil. Der er ikke så mye å gjøre når du har pøst i deg så mye smertestillende alt. Får du neste mens på samme måte så kom deg til lege, og videre til spesialist. Anonymous poster hash: 4cf1e...a2a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Dette er helt normalt. Naproxen hjelper bedre enn Ibux og virker lenge. Selges reseptfritt på apotek. Anonymous poster hash: ef762...f19
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Om det plutselig har blitt verre og det er like ille til neste mens så må du kontakte lege. Les deg opp på endometriose og se om det stemmer for deg, det vanligste symptomet er sterke menssmerter. Deg hjelper ikke å ta så mye ibux, da må du over på noe annet. Naproxen er en mulighet, men det er ikke sikkert det hjelper heller. Da må du til legen og få noe på resept. Anonymous poster hash: 46d18...b6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå