Gå til innhold

Hvilken mann hadde du valgt? ;)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville sagt nummer to - forutsatt at han tenker å flytte og få seg jobb. Virker jo som om det er han du har best kjemi med - og kjemi mellom to mennesker kan verken skaffes gjennom lang utdanning eller en godt betalt jobb . :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er grunnen til at nr 2 er arbeidsledig ? Er han lat ? Kunne aldri vært sammen med noen som er lat og forventer at jeg skal gjøre alt. Hadde aldri fungert! Du burde hjelpe han å finne jobb. Hvordan ville han reagert på det ?

Endret av Charlene87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt har du gått med nr tre? Jeg har datet samme typen, og han viste seg å ha en voldsom seksuell utstråling. Han er egentlig ikke min type utseendemessig i det hele tatt, men jeg har aldri møtt noen jeg tenner like mye på (vi dater fortsatt, typisk nok virker det ikke som han er kjempeinteressert). Nr to ville jeg avventet til fikk jobb og flyttet ut av kjeller'n til mor, og nr en ville vært utelukket dersom han ikke raskt viste en annen side av seg selv. Har prøvd den kjekke men anspente typen, gikk skikkelig galt da vi aldri klarte å kommunisere ordentlig.



Anonymous poster hash: 306a3...820
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg han som liker deg best, og som du trives best sammen med. Husk at det er hverdagen det er snakk om.
Det virker som du liker personligheten til nr 2 best, så hvis du kunne oppfordret ham til å komme seg ut i arbeidslivet hadde jo det kanskje vært best.

Hvis noen av dem liker deg bedre enn de andre bør du iallefall tenke på det også.
Ingen vits i å satse fullt og helt på en som ikke har tenkt å satse like sterkt på deg.

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nummer to, men jeg hadde dratt han ut av mor og fars kjeller og bedt han få seg jobb. Vil han ingen av dele hadde jeg sagt farvel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem, hvis jeg følte at jeg måtte "velge" mellom 3 menn som alle hadde

pro`s/con`s som gjorde at jeg skulle ønske jeg kunne få det beste av alle 3 satt

sammen til 1 som du skriver TS, så er det ett tegn på at ingen av de er den rette

for deg. Den dagen du ikke har noe valg, da har du funnet den rette :)



Anonymous poster hash: e6b7a...c28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på personlighet, verdier, meninger. Noen personer er morsomme, men kan ha negative holdninger til kvinner, jøder eller andre ting. Noen personer har godt betalt jobb, men kan være overflatiske. Osv.

Du beskriver egentlig ikke disse 3 mannfolka i startinnlegget. Jeg vet ingenting om hvem de egentlig er og kan ikke velge basert på det innlegget. Dersom de er de argumentene du bruker når du velger noen, så kommer du til å ende opp med en tulling av en mann.



Anonymous poster hash: a6ba9...273
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Det finnes faktisk flere menn i verden enn akkurat disse tre mennene. Du trenger ikke velg en av de tre. Surprise!

Mange blonde her, som alltid...



Anonymous poster hash: eb005...661
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg litt at flere skriver nr 2 her.

I nesten alle andre tråder her på kg regnes det som DEALBREAKER med store bokstaver, å date en arbeidsledig mann på nesten 30, som bor hjemme hos foreldrene.

Anonymous poster hash: 759ec...2ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som du er på shopping etter et genser :P synes ikke du skal velge noen av de, siden du ikke har følelser for noen av dem.



Anonymous poster hash: eb019...a8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har egentlig ikke laget liste før nå. Bare syntes det var morsomt å ramse opp hva jeg egentlig synes om dem. Men alle har vel noe negativt? Er det jeg som er for kresen kanskje?

ts

Anonymous poster hash: ade0a...366

Hadde nok tatt han som bodde hjemme.

Han første hadde jeg nok bare irritert meg over hvis han var veldig selvhøytidelig.

Han tredje er det vanskelig å føle noe mer enn vennskap for hvis han ikke er attraktiv nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke laget liste før nå. Bare syntes det var morsomt å ramse opp hva jeg egentlig synes om dem. Men alle har vel noe negativt? Er det jeg som er for kresen kanskje?

ts

Anonymous poster hash: ade0a...366

Puler du med alle tre?

Anonymous poster hash: 868a8...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke nr 2. Men ser jeg svarer motsatt av alle her..

Jeg er også overrasket over dette.

I de aller fleste tråder på kg er det DEALBREAKER med store bokstaver å date en Naver på 28, som bor hjemme hos foreldrene.....

Anonymous poster hash: 759ec...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...