AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Hei dere! Hvem hadde du valgt? De er alle 28-30 år. Nr 1: Er ekstremt kjekk og flott, fra hodet og ned til tærna. Han trener og holder seg i form og virker veldig positiv til det meste i livet. Han har en god jobb og ambisjoner. Det negative er at han virker svært høytidelig og lite lettlig å prate med. Jeg føler det er vanskelig å spøke med han, da han virker veldig seriøs hele tiden.Nr 2: Er hysterisk morsom og sjarmerende. Han kommer med de morsomste kommentarene som får meg til å smile og le høyt. Det negative med han er at han verken har utdannelse eller jobb, samt så bor han hjemme i kjelleren hos foreldrene sine (i en alder av 28 år.)Nr 3: Er svært god og snill mann tvers igjennom, som har en sinnsykt bra og facinerendes jobb. En jobb det står mye respekt av, uten å nevne hva (da han kan bli gjenkjent). Det negative med han er at han ikke helt er min type utseendesmessig. Jeg tror ikke jeg kunne fått maksimal tenning med han. Skulle virkelig ønsket at jeg kunne tatt de beste kvalitetene fra disse mennene her og satt de sammen til én mann. Hvorfor må alltid bra menn ha noe som er totalt turnoff? :/ Jeg er klar over at ingen er perfekte, men det må liksom alltid være noe skikkelig drit som ødelegger. Anonymous poster hash: ade0a...366
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Ingen av dem. Du trenger ikke lage ei sånn liste når du møter en som føles rett. Anonymous poster hash: 19be3...390 13
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Ingen av dem. Du trenger ikke lage ei sånn liste når du møter en som føles rett. Anonymous poster hash: 19be3...390 Har egentlig ikke laget liste før nå. Bare syntes det var morsomt å ramse opp hva jeg egentlig synes om dem. Men alle har vel noe negativt? Er det jeg som er for kresen kanskje? ts Anonymous poster hash: ade0a...366
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 2 , han kan jo flytte Han har ingen ambisjoner.. arbeidsledig og greier :/ ts Anonymous poster hash: ade0a...366
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Har egentlig ikke laget liste før nå. Bare syntes det var morsomt å ramse opp hva jeg egentlig synes om dem. Men alle har vel noe negativt? Er det jeg som er for kresen kanskje? ts Anonymous poster hash: ade0a...366 Prinsessessyndromet. For lite å gjøre i hverdagen, lite ambisiøs? Anonymous poster hash: 46269...10d 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Han har ingen ambisjoner.. arbeidsledig og greier :/ ts Anonymous poster hash: ade0a...366 Men han er morsom og sjarmerende Jobb og leilighet kan jo fikses 3
Doge Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Nr2. Han kan flytte og han kan få seg utdannelse og/eller jobb.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Han har ingen ambisjoner.. arbeidsledig og greier :/ ts Anonymous poster hash: ade0a...366 Javel? Virker som du allerede har bestemt deg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Nr 2. Han er høyere enn meg, et råskinn i sengen og generelt mye Mann. Anonymous poster hash: 1820f...600 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 jeg hadde valgt den jeg fikk følelser for Anonymous poster hash: 4be86...918
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Det beste er jo egentlig á se hvem av de du best klikker i personlighet, og som fár deg til á fóle deg spessiell og verdifull. En som respekterer deg og er glad i deg akkurat som du er.
Nemigirl Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Kanskje nr. 1 er mindre høytidelig og lett (og morsom) å snakke med når han er med rette folk og trygg i situasjonen? Eller er dere såpass forbi det stadiet at du vet det ikke handler om nervøsitet/sjenanse?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 Synd du ikke kan få nr 1 med 2's personlighet da av de der ville jeg valgt 1,2,3, i den rekkefølgen, om jeg MÅTTE valgt. Anonymous poster hash: 87086...1ef 1
Gjest Sitrondrops Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 Kanskje nr. 1 er mindre høytidelig og lett (og morsom) å snakke med når han er med rette folk og trygg i situasjonen? Eller er dere såpass forbi det stadiet at du vet det ikke handler om nervøsitet/sjenanse? var det jeg tenkte også. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #17 Skrevet 9. januar 2015 Nr.2 tenker jeg. Syns nr3 bør få en som passer han bedre. Anonymous poster hash: a75e9...531
Sandie Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 I utgangspuktet ingen,men skulle jeg valgt en måtte det blitt nr.2 dersom han er snill.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Ideelt sett kunne du kost deg med nr 2 ett års tid, og så giftet deg med nr 1 om ett års tid, og levd lykkelig med han resten av livet. Nr 3 er nok en bra fyr, men dårlig match med deg. Anonymous poster hash: 759ec...2ab
Gjest Olivia Benson Skrevet 9. januar 2015 #20 Skrevet 9. januar 2015 Ingen, men hvis jeg måtte velge, nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå