missfidget Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 http://www.bianco.com Ikke mye fint etter min mening, men men....Litt kjekt å se allikevel...
femme fatale Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 Noen kule, men ikke så mange.... Litt stilig med pels på støvlettene!
Gjest Odense Skrevet 2. august 2004 #6 Skrevet 2. august 2004 Synest at nesten alle skoene var rå stilige... :-)
Gjest Coral Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Var flere par jeg kunne tenkt meg der ja
missfidget Skrevet 3. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2004 Lillevinkel har også lagt ut en del høst sko. Men vet du hva, jeg er drittlei Camper sko...Og det har de mest av for tiden. Må være at jeg er for kresen... :o
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Lillevinkel har også lagt ut en del høst sko. Men vet du hva' date=' jeg er drittlei Camper sko...Og det har de mest av for tiden. Må være at jeg er for kresen... :o[/quote'] Hva??? Drittlei Camper??? :o Jeg har nye med aper på. Jeg blir aldri lei sko som både er kule, slitesterke og veldig gode å gå i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå