Gå til innhold

Tror dere han er interessert? Sender ulike signaler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på hva daten tenker om "oss". Selvfølgelig kan jeg spørre han, men jeg føler at jeg har "mast" nok. Vil ikke skremme han vekk. Jeg tror jeg har begynt å få litt følelser for han, og er litt redd for å si dette for tidlig i tilfelle han blir skremt. Vi har kjent hverandre i 3 uker, men har vært med hverandre ca. annen hver dag.

Tingen er at noen ganger så får jeg på følelsen av at han ikke er klar for et forhold enda, noe han sa i begynnelsen. Han viste ikke helt om han ville være singel en stund, eller gå inn i et forhold. Han vil heller ikke forhaste seg. Og det er jo helt greit. Men likevel så gjør han ting som får meg til å tro at han kanskje har begynt å like meg litt. For eksempel så tar han veldig ofte intiativet. Og nå er jeg veldig opptatt noen dager, men det virker som han likevel prøver å få skvist inn en date selv om jeg er nokså opptatt. Virker nesten som han synes det er for lenge å vente å se meg på 4 dager. Han har også begynt å fortelle mer personlige ting om han og fortiden. I tillegg virker det som han prøver å gjøre litt mer utav datene nå. Ikke bare filmhygge, men han lager gjerne middag i tillegg nå. Og tenner feks stearinlys.

Hva tror dere? Jeg vil jo ikke få falske forhåpninger....Jeg har så lyst å vite hva han tenker nå, men jeg får sikkert ikke møtt han før om noen dager.



Anonymous poster hash: 8b34d...c0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil bli kjent, så enkelt.. Hvorfor er det så viktig å for deg at dere skal "være i et forhold"? Slapp av, vær deg selv, ta tingene som de kommer og bli kjent.

Fornuftig mann, spør du meg! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa eg vil jo bli kjent med han... eg trenger ikke noe som skulle hete forhold... det kommer jo naturlig... det er bare det at eg fikk panikk når eg så han på tinder og sånt... pluss eksen hans...

men tror du at eg gir meg det eg har ønsket meg til bursdagen min... siden han sier det får bli en overraskelse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa eg vil jo bli kjent med han... eg trenger ikke noe som skulle hete forhold... det kommer jo naturlig... det er bare det at eg fikk panikk når eg så han på tinder og sånt... pluss eksen hans...

men tror du at eg gir meg det eg har ønsket meg til bursdagen min... siden han sier det får bli en overraskelse ?

Ikke din tråd :P

Anonymous poster hash: 8b34d...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert å spørre ham?

Anonymous poster hash: cadca...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Ikke din tråd :P

Anonymous poster hash: 8b34d...c0d

Godt forsøk :)

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er umulig å si. Det høres unektelig bra ut, men jeg har nettopp blitt "dumpet" av min date som jeg har tilbrakt to fantastiske måneder med, så man kan virkelig aldri vite.



Anonymous poster hash: a420a...6ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...