Mona Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Jeg kunne godt tenke meg å ta noe utdanning/kurs. Jobber 100 %. Men alt som er på kveldstid, deltid eller internet er så dyrt! Koster jo flere tusen for noen få studiepoeng. Vet noen om noe som ikke koster så mye? Det eneste jeg vet om er servicestudiet på Hamar, (for offentlige ansatte) der betaler du kun studieavgift, materiell osv. Men det er bare en liten del av studiet jeg synes er relevant/interessant for meg. Kunne tenke meg noe innen data, økonomi, administrasjon, personal og lignende.
diddi Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 Hva med å prøve å få arbeidsgiver til å dekke et kurs som kan være relevant for dem?
Mona Skrevet 2. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2004 Joda, tenkt tanken. Men da hadde det vært kjekt med fast jobb først da!
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 Søk deg inn via Samordna Opptak. Når du får skoleplass søker du deltidsstudium og leser selv på kveldstid. Da betaler du bare bøker og semesteravgift (og får i tillegg reise billig med buss/tog + får andre studentrabatter). Du bør sjekke opp på forhånd slik at du velger en skole/studium uten obligatorisk oppmøte. Vil du ta fag til våren må du ta de som privatist, da må du betale noen tusen pr fag regner jeg med.
Mona Skrevet 3. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2004 Søk deg inn via Samordna Opptak. Når du får skoleplass søker du deltidsstudium og leser selv på kveldstid. Da betaler du bare bøker og semesteravgift (og får i tillegg reise billig med buss/tog + får andre studentrabatter). Du bør sjekke opp på forhånd slik at du velger en skole/studium uten obligatorisk oppmøte. Vil du ta fag til våren må du ta de som privatist, da må du betale noen tusen pr fag regner jeg med. Høres jo greit ut, men det betyr vel at jeg må ta et fullt år (20 vt/60 stp) på et skoleår? Det kan bli litt i hardeste laget med full jobb antar jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå