Gå til innhold

start på loette- mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg startet på loette for litt over en uke siden, og er på min 10.pille. Jeg startet ca andre mensdag, og hadde allerede da forventet en litt annerledes menstruasjon ettersom jeg har tatt to angrepiller på ganske kort tid før jeg begynte på ppillene. Nå har jeg hatt mensen i snart 2 uker, men det er svært lite. Har vært mere brunt utflod den siste uken, og det er veldig lite, men jeg er klar over at det kan være en av bivirkningene ved ppille start...

Det jeg lurer på er om det fortsatt er mulig å ha sex? Er redd for at dersom det blir litt "fart på systemet" at det da kanskje vil komme blod? Noen erfaringer med dette, eller tror dere det er trygt å ha sex uten at det plutselig skulle komme masse blod?

Klarer ikke å stole på mensen min lengre….

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du virkelig vil ha sex, så bruk kondom for å være helt sikker på både sykdom og graviditet og det blir mindre søl om det skulle komme noe blod. Du har kanskje lagt merke til når du har småblødning? Mest på morningen, kvelden, natta?

Anonymous poster hash: 191fb...1f0
Skrevet

Det er vel ganske normalt når man har begynt på nye p-piller, det kan jeg skrive under på. Også ganske vanlig at det "setter fart på systemet" som du sier, og blir litt blod selv om du ikke blødde før du gjorde det siden... Så du må nok bare forberede partner på det, eller vent til du slutter å blø :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...