Gå til innhold

Luksusproblem på sukker, men fører ingen steder!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skaffet meg sukker, og er klar for å finne meg kjæreste. Jeg har fått en god del henvendelser, og jeg er fornøyd med det. Har allerede møtt 2 stykker, og en av de holder jeg litt kontakt med. Han er litt sjenert og kanskje ikke så veldig interessert, så jeg har valgt å gå videre. Jeg har spurt han flere ganger om vi skal møtes, men det har ikke skjedd i ettertid selv om det bare er en ukes tid siden. Nå snakker jeg med 4 stykker samtidig, og jeg merker at jeg blir litt vimsete av dette. Altså, jeg liker jo alle på hver sin måte men er redd for at det skal bli slik at jeg ikke klarer å bestemme meg. Er ikke interessert i bare sex, så jeg møter de kun uten alkohol over en kaffe eller at vi går en tur. Skal sies at jeg har satses alt for høyt før, og derfor har jeg bare blitt brukt for sex. Så nå har jeg kommet ned til jorda, og derfor gir jeg alle oppegående menn en sjanse selv om de ikke er verdens vakreste.

Så, kan noen gi meg noen råd om hvordan å skaffe seg kjæreste gjennom sukker uten å gå på "dater alle fella", når og hvordan skal man ta opp at man bare skal date hverandre osv. Og når er det vanlig å bli eksklusive?

Jeg har vært singen i 3,5 år, og jeg er helt ut av dette spille!



Anonymous poster hash: 1dc9e...701
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Kanskje du bare skal ha kontakt med en eller to av gangen? Da blir det litt lettere å holde styr på ting. Og et tips er å ikke svare alle. For jenter på datingsider får ofte mye oppmerksomhet.

Jeg har hatt bruker selv. Og fikk masse meldinger og hjerter, men svarte sjeldent fordi profil eller melding virket useriøs. Men etter å ha hatt bruker i 2 uker fikk jeg melding fra han som idag er kjæresten min:) han hadde en bra profil og det var koselig å sende meldinger med han. Vi møttes før det hadde gått en uke og vi passet perfekt sammen. Vi ble eksklusive allerede etter første møtet og ingen av oss var usikker på at det ikke kom til å bli oss. Vi ble et par etter bare noen uker.

Når det er vanlig å bli eksklusive? Det er vell opp til hvert enkelt par;)

Anonymous poster hash: 3c8af...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kanskje du bare skal ha kontakt med en eller to av gangen? Da blir det litt lettere å holde styr på ting. Og et tips er å ikke svare alle. For jenter på datingsider får ofte mye oppmerksomhet.

Jeg har hatt bruker selv. Og fikk masse meldinger og hjerter, men svarte sjeldent fordi profil eller melding virket useriøs. Men etter å ha hatt bruker i 2 uker fikk jeg melding fra han som idag er kjæresten min:) han hadde en bra profil og det var koselig å sende meldinger med han. Vi møttes før det hadde gått en uke og vi passet perfekt sammen. Vi ble eksklusive allerede etter første møtet og ingen av oss var usikker på at det ikke kom til å bli oss. Vi ble et par etter bare noen uker.

Når det er vanlig å bli eksklusive? Det er vell opp til hvert enkelt par;)

Anonymous poster hash: 3c8af...947

Hei, og tusen takk for svar:)

Hvordan ble dere eksklusive, og hvor fort fram gikk dere fram?

Anonymous poster hash: 1dc9e...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tusen takk for svar:)

Hvordan ble dere eksklusive, og hvor fort fram gikk dere fram?

Anonymous poster hash: 1dc9e...701

Det at vi ble eksklusive skjedde bare av seg selv. Vi begge likte hverandre godt og ingen vits i å snakke med eller møte andre da.

Hva vil du vite om hvor fort vi gikk fram? Kyss, sex? Eller?

Anonymous poster hash: 3c8af...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at vi ble eksklusive skjedde bare av seg selv. Vi begge likte hverandre godt og ingen vits i å snakke med eller møte andre da.

Hva vil du vite om hvor fort vi gikk fram? Kyss, sex? Eller?Anonymous poster hash: 3c8af...947

Gikk dere på stevnemøter noe ofte før dere ble eksklusive?

Anonymous poster hash: 7fa66...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at vi ble eksklusive skjedde bare av seg selv. Vi begge likte hverandre godt og ingen vits i å snakke med eller møte andre da.

Hva vil du vite om hvor fort vi gikk fram? Kyss, sex? Eller?

Anonymous poster hash: 3c8af...947

Hvor mange dater brukte dere før dere ble kjent, og hvordan viste du at han var rett for akkurat deg.

Anonymous poster hash: 1dc9e...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange dater brukte dere før dere ble kjent, og hvordan viste du at han var rett for akkurat deg.

Anonymous poster hash: 1dc9e...701

Nei vi gikk ikke på mange dater før vi ble eksklusive. Og jeg synes vi var godt kjent allerede på tredje daten. Fordi vi også holdt mye kontakt på melding imellom møtene.

Jeg visste at han var rett for meg fordi vi har veldig god kjemi og har samme interesser. Vi ler å har det gøy sammen. Han er snill og passer på meg.

Anonymous poster hash: 3c8af...947

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...