AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Nå har jeg hatt mensenlignende magesmerter sammenhengende i nesten to måneder. De er ikke veldig kraftige eller vonde, men det er likevel slitsomt og jeg lurer på hva grunnen kan være? Burde jeg dra til legen? Anonymous poster hash: 79dd4...5d7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Du burde dra til legen når det har vart så lenge. Det kan være noe helt uskyldig eller noe som bør behandles. Nå skal jeg ikke uttale meg om evt diagnose da jeg ikke skal sette det over nett og uten å møte pasienten eller tatt noen prøver Anonymous poster hash: 9378f...ba1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Gå inn og les på endometriose.no og se om det passer med noe der. Bestill time hos lege og spør om endometriose. Ikke alle leger er obs på dette.Anonymous poster hash: fa7b8...791
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Vanlig symptom ved graviditet. Kan du være det?Anonymous poster hash: 4889f...505
Ungogurolig Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Slik har jeg også hatt det etter forrige mens. Slitt med "mensensmerter" hver dag. For ett par dager siden kom endelig blødningene jeg ventet på, men dagen etter var de plutselig borte. Idag har jeg blødd kun mens jeg har vært på do, og det har vært svært lite, da blodet kun har vært på papiret.. Noen som vet hva dette kan være?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #6 Skrevet 30. november 2015 Det er overhodet ikke normalt, og er for meg et tegn på at noe er riv ruskende galt der nede. Det MÅ ikke være noe alvorlig, men mensensmerter hver dag i to mnd er bekymringsverdig... Det kan være endometriose(ikke farlig, men greit å få avklart), klamydia som har spredt seg til egglederne(du blir steril om det går for lang tid, men da får du mest sannsynlig andre symptomer også, som feber), andre infeksjoner eller verste fall kreft. Ikke meningen å skremme, men det er fakta. Jeg hadde gått til legen etter kun 2 uker, liksom. Graviditet er selvfølgelig også et alternativ. Anonymkode: 38a87...857
Ungogurolig Skrevet 30. november 2015 #7 Skrevet 30. november 2015 (endret) Jeg vil anbefale deg en test selv. Tok en i morges, og det var ingen tvil om at den var positiv! Lykke til! Endret 30. november 2015 av Ungogurolig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå