Gå til innhold

Noe galt med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

I det siste så har jeg blitt venn med en del gutter, som har blitt utviklet til følelser. Det største problemet mitt er at jeg tolker følelser ganske treigt.

Han første, som vi kan kalle for Magnus. Magnus og jeg var kompiser, vi hang en del sammen, tekstet hverandre hver dag, køddet en del og hadde det fint. En dag så spurte han meg om å komme ut, og jeg sa at jeg ikke kunne og skulle ut med en annen kompis på date. Han ble ganske sur gjennom samtalen og sa at jeg hadde en jævlig personlighet. Der og da innrømte han at han likte meg. Han sa at jeg "lekte" med følelsene hans, siden han trodde at jeg gjengjeldte følelsene hans. også. Han kalte meg for hore, at personligheten min suger... Han sa at jeg skulle blokkere han på FB, så det gjorde jeg.

Han 2, som vi kan kalle for Johan, og vi hadde kjent hverandre i 4-5 måneder. Jeg og Johan festet en del sammen, vi snakket om fortiden sammen og det meste. Han køddet en del om at vi skulle være kjærester, gifte oss, bo sammen og at han er forelsket i meg osv. og selvfølgelig trodde jeg at det var kødd og køddet selvfølgelig tilbake. Flere ganger har han spurt meg om jeg vil bli sammen med han, sånn cirka 4 ganger eller noe, men jeg trodde det var kødd, siden vi pleier veldig MANGE ganger å kødde om sex kjærester ting osv. Han inviterte meg ut en dag, og den dagen jeg gjorde meg klar, så fikk jeg en tekstmelding fra han om at han ikke kunne. Plutselig så har han bare kuttet HELT kontakten..

Jeg skjønner ikke hvorfor gutter må kutte kontakt, når jeg tolker følelsene treigt. Jeg blir ganske frustret og irritert over meg selv at jeg tolker følelsene helt feil....

Hvor fort tolker dere at de vil ha et forhold med dere?..



Anonymous poster hash: 09ec6...03b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anbefale deg å "kødde" mindre med nestemann. En gutt kan gjerne bruke dette som en forsvarsmekanisme, men innerst inne har du opplevd to ganger nå at dette ikke er tilfellet. Jeg vil tro det kan ha noe med hvordan du oppfører deg med dem har en betydning.

Signaler er ikke alltid enkelt å fange opp, men tulling kan i ditt tilfelle føre til å miste kontakten med guttene. :/



Anonymous poster hash: b4ffe...508
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...