AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hei! Har ikke så mye erfaring med kahula, kan man blande det med cola? Eller kan man drikke det reint ? Hvis man kan blande det med cola, hvor mye skal man blande med? Takk for svar på forhånd!Anonymous poster hash: 768f5...766
Gjest crazycatlady Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Fyyyyy! Ødelegge colaen på den måten da gitt! 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Hei! Har ikke så mye erfaring med kahula, kan man blande det med cola? Eller kan man drikke det reint ? Hvis man kan blande det med cola, hvor mye skal man blande med? Takk for svar på forhånd!Anonymous poster hash: 768f5...766 Kahlua er ikke veldig sterkt, og smaker godt i seg selv. Jeg tror ikke det er godt å blande det med cola, og jeg mistenker at kahluaen vil skille seg, slik at du får en drink som både ser ufyselig ut, og har små partikler flytende rundt.Anonymous poster hash: 6acf3...673
Viktualia Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Kahlua og vodka = black russian Kahlua, vodka og fløte = white russian også isbiter. 2
MarianneE Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Fyyyyy! Ødelegge colaen på den måten da gitt!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Kahlua er ikke veldig sterkt, og smaker godt i seg selv. Jeg tror ikke det er godt å blande det med cola, og jeg mistenker at kahluaen vil skille seg, slik at du får en drink som både ser ufyselig ut, og har små partikler flytende rundt.Anonymous poster hash: 6acf3...673 Hva er det som kan skille seg i Kahlua? Det er da bare en standard "sukkerlakelikør", ikke med fløte/melk e.l. som Baileys. Anonymous poster hash: d70d9...c1f
Brunhilde Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Lag deg heller en "Kahlua Brown Cow", den er både enkel og god. Du blander Kahlua og melk, like mye av hver og har masse isbiter i. Rør godt og kos deg. 1
skrue Skrevet 10. januar 2015 #9 Skrevet 10. januar 2015 Ahh, glad jeg er over den alderen der cola ble brukt og misbrukt. Lag en ordentlig drink istedenfor. Og ikke for mange. Med cola har det lett for å bli alt for mye. Erfart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå