Gå til innhold

ONS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ONS med en dude. Han ville fortsatt ha sex med meg og at vi skulle bli sexpartner, jeg takket pent nei. Vi er på en måte nå som kosevenner. Jeg har en del guttekompiser og en del venniner, som jeg pleier å henge med. Hver gang jeg er ute, så spør "onsen" meg om at jeg knuller noen nå eller om jeg har fått en ny sexpartner. Dette begynner å irritere meg over at han tror jeg går rundt og knuller en del.

Har noen av dere opplevd at onsen mistenker at dere går rundt og knuller eller har en fyr hjemme hos dere, og spør så masse om det?

Anonymous poster hash: 61abb...999
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hørtes jo helt skada ut. Er han forelsket i deg eller no? Hadde blitt irritert selv

Skrevet

Det virker som om han ikke helt er typen for å ha ONS. Får ikke inntrykket at han klarer å legge følelser til siden og bare la det være en engangsting.

Men min erfaring er at gutter blir veldig lett "klengete" fordi de lett blir sjalu og betatt. Det virker som om det er det som har skjedd her...

AnonymBruker
Skrevet

Før vi hadde ons, spurte han meg hvor mange sexpartnere jeg har hatt og han sa selv at han hadde ligget med over 90stk.. Tror han løy der, men han er ganske attraktiv når det gjelder utseende.

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Hva får du ut av å ha en knullevenn uten å ha følelser for han?

Synes samfunnet har blitt sykt her. Ikke rart folk blir kyniske...

Anonymous poster hash: e6c2a...2c2
AnonymBruker
Skrevet

Før vi hadde ons, spurte han meg hvor mange sexpartnere jeg har hatt og han sa selv at han hadde ligget med over 90stk.. Tror han løy der, men han er ganske attraktiv når det gjelder utseende.

- TS

Det imponerte deg at han hadde hatt 90 stk?

Get a life...

AnonymBruker
Skrevet

Get a life...

Hvem har sagt at hun ble imponert?

Jesus...

Anonymous poster hash: 7ab0e...920

AnonymBruker
Skrevet

Get a life...

Jeg har ikke sagt at jeg ble imponert, jeg takket ja til å ha ons med han fordi jeg likte utseende. :P

AnonymBruker
Skrevet

Hva får du ut av å ha en knullevenn uten å ha følelser for han?

Synes samfunnet har blitt sykt her. Ikke rart folk blir kyniske...

Har jeg sagt at jeg har følelser for han? Nei. Jeg synes det bare virker rart og det er ganske irriterende at han spør om det er en ny fyr, hver gang jeg er ute med mine venner :P. Derfor spør jeg dere om dere har opplevd det, om det liksom er vanlig?

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg sagt at jeg har følelser for han? Nei. Jeg synes det bare virker rart og det er ganske irriterende at han spør om det er en ny fyr, hver gang jeg er ute med mine venner :P. Derfor spør jeg dere om dere har opplevd det, om det liksom er vanlig?

Du skjønte ikke stort av det jeg spurte deg om... Hvorfor knuller du en fyr uten å ha følelser for han? Hva får du ut av det? Hvorfor klarer du ikke vente med å ha sex til du forelsker deg i en mann?

Folk idag er desperate...

P.S : hvorfor er du så interessert i å vite hva han vil siden du ikke har noen følelser for han?

Kanksje han oppfatter deg som easy, og har inntrykk av at du holder på ed flere samtidig. Ikke rart utifra det du skriver ....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sagt at jeg ble imponert, jeg takket ja til å ha ons med han fordi jeg likte utseende. :P

Ja, så kynisk har du blitt...

Ha for all del sex UTEN følelser!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, så kynisk har du blitt...

Ha for all del sex UTEN følelser!

Jeg har ikke noe følelser for han, men jeg synes bare at det er rart at en ons spør slike spørsmåler. Derfor spurte jeg dere på kvinneguiden om dere har opplevd dette før og om det er ganske vanlig?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe følelser for han, men jeg synes bare at det er rart at en ons spør slike spørsmåler. Derfor spurte jeg dere på kvinneguiden om dere har opplevd dette før og om det er ganske vanlig?

Ja, for det er rart om du skulle få følelser for han, ikke sant? Du bretter ut ditt kjønnsliv til en mann, men du må for all del ikke blande inn følelsene dine!

Du er emosjonelt avstumpa, sammen med mange andre i dagens samfunn...

Tips : lær deg å få kontakt med ditt indre følelsesliv FØR du fortsetter denne livsstilen.

Gjest krokodillen
Skrevet

Ja, for det er rart om du skulle få følelser for han, ikke sant? Du bretter ut ditt kjønnsliv til en mann, men du må for all del ikke blande inn følelsene dine! Du er emosjonelt avstumpa, sammen med mange andre i dagens samfunn... Tips : lær deg å få kontakt med ditt indre følelsesliv FØR du fortsetter denne livsstilen. Anonymous poster hash: e6c2a...2c2

Å herrwgud ass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...