AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hadde ONS med en dude. Han ville fortsatt ha sex med meg og at vi skulle bli sexpartner, jeg takket pent nei. Vi er på en måte nå som kosevenner. Jeg har en del guttekompiser og en del venniner, som jeg pleier å henge med. Hver gang jeg er ute, så spør "onsen" meg om at jeg knuller noen nå eller om jeg har fått en ny sexpartner. Dette begynner å irritere meg over at han tror jeg går rundt og knuller en del. Har noen av dere opplevd at onsen mistenker at dere går rundt og knuller eller har en fyr hjemme hos dere, og spør så masse om det? Anonymous poster hash: 61abb...999
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Haha nei, aldri opplevd. Be han slutte å grave sånn?
funginger Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Vil ikke akkurat si at det er helt ons hvis dere fortsatt er venner. Du kan jo bare si at du puler 10 stk hver gang du er ute, men at det har han ikke noe med. Høres ut som en idiot jeg ikke ville at kontakt med med mindre han sluttet å blande seg i sexlivet ditt.
Gjest autopilot Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Du hadde sex med fyren én gang, og har deretter takket nei hver gang han er frempå. Det kan jo hende han spør og graver fordi han vil vite om du har funnet noen andre som du liker bedre. Altså, han er usikker på om han var god nok, ettersom du ikke ville ligge med ham igjen. Hvis han liker deg veldig godt (og er usikker seksuelt) er det vel ikke helt unormalt å oppføre seg slik han gjør. Men for å få slutt på masingen bør du ved neste anledning understreke ettertrykkelig at det hele bare var ment som et ONS, og at du ikke er ute etter noe mer. Dette må han kunne respektere. Om han ikke gjør det, bør du kutte ut å være "kosevenn" med ham. My two cents.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå