Nmtt Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hei. Min bestvenninne sto i dusjen og funderte over livet. Da lurte hun på... Hvem har best sex? De døve eller blinde? Hva mener dere og begrunn svaret gjerne Fint om dere legger igjen skjønnet deres og alder.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Jeg vil tro de blinde har bedre sex. Fordi de får ikke inntrykk via øynene men hørsel og berøring og bruker andre sanser bedre. Mann. 23 Anonymous poster hash: 1886b...1c2 3 1
PPM Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Jeg tror de ikke det er noe forskjell, i alle fall ikke for de som er født slik. Selv ville jeg savnet det å kunne se mest. Hilsen mann, ca 100år.
Gjest Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Jeg vil tro de blinde har bedre sex. Fordi de får ikke inntrykk via øynene men hørsel og berøring og bruker andre sanser bedre. Mann. 23 Anonymous poster hash: 1886b...1c2 Inntrykk gjennom berøring får man uansett om man er døv eller blind For mange er sex dessuten veldig visuelt. Nei, jeg ville nok heller vært døv. Føler jeg kunne kommunisert bedre med partneren min hvis jeg kunne sett han. Og om jeg dermed ikke kunne hørt stønningen hans får det heller bare være sånn. Da slipper man høre på snorkingen og 4
Jus sanguinis Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Inntrykk gjennom berøring får man uansett om man er døv eller blind For mange er sex dessuten veldig visuelt. Nei, jeg ville nok heller vært døv. Føler jeg kunne kommunisert bedre med partneren min hvis jeg kunne sett han. Og om jeg dermed ikke kunne hørt stønningen hans får det heller bare være sånn. Da slipper man høre på snorkingen og Som både hørende og seende er jeg tilbøyelig til å være enig med deg, men du må ikke glemme at for blinde er nok berøringssansen betraktelig bedre utviklet enn for seende. For blinde er tross alt berøringssansen den mest sentrale sansen de har for å «se» omgivelsene rundt seg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå