Blomst135 Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Finnes det en tablett man kan ta for å få mensen? Jeg har hørt om en jente/dame som var 17 år. Hun fikk en tablett for å få mensen. Hvis dere vet om en tablett, hva heter den da?
Gjest fallerifallera Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Har ikke hørt om noe liknende. Hvor gammel er du? Er du over 17 og fortsatt ikke fått mens burde du oppsøke lege. Dersom du er yngre enn dette er det ikke stort annet du kan gjøre enn å vente. Men tro meg: Du vil ikke ha mensen. Nyt tiden før du får det, for det er virkelig et herk. 2
Blomst135 Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2015 Har ikke hørt om noe liknende. Hvor gammel er du? Er du over 17 og fortsatt ikke fått mens burde du oppsøke lege. Dersom du er yngre enn dette er det ikke stort annet du kan gjøre enn å vente. Men tro meg: Du vil ikke ha mensen. Nyt tiden før du får det, for det er virkelig et herk.
Blomst135 Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2015 Kom ani at jeg svarte deg det samme sorry:) ok takk for svar men jeg er ikke over 17
Millimani Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Damer som er opererte i underlivet får hormon-kurer for å få i gang mensen igjen etter inngrepet, dette er tabletter som de skal ta i noen dager eller uker. Det er ikke nødvendig for deg med noen hormon-kur, det er bare å vente på at kroppen din blir klar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå