Gå til innhold

Gratulerer Emma Watson som ny kvinne ambassadør


WubWub

Anbefalte innlegg

Idag leste jeg en gladnyhet, og det er nemlig at Emma Watson har blitt valgt som GoodWill ambassador for kvinnerettighets organisasjonen UN Women.

http://www.unwomen.org/en/news/stories/2014/7/un-women-announces-emma-watson-as-goodwill-ambassador

Har alltid hatt sansen for Emma Watson for hu er ei jævlig digg berte så jeg unner henne alt godt og hu kommer garantert til å gjøre en bra innsats i kraft av sin nye prestisje tunge stilling.

Sånn seriøst, hvordan er det mulig å bli så digg som den rypa der? Viser til :

http://i58.tinypic.com/2gsr9l2.jpg

Men hadde hu sett sånn her ut : http://i57.tinypic.com/ab89k.jpg

så hadde hu seriøst vært helt perfekt super sex bombe! men tror dessverre de to bildene der er fake/manipulert

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Horatio Hornblower

Jeg synes det er diskriminerende at menn ikke blir amabsadør for kvinners rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da gammelt nytt? Hun vakte oppsikt med talen sin i september, og jeg husker det ble startet en tråd om det her også.

Hun kommer sikkert til å gjøre en god jobb, men jeg er redd det trengs en god del magi for å hjelpe kvinner i land der kvinner knapt nok regnes som mennesker. Det finnes grenser for hva hun kan utrette, selv om hun skulle få hjelp av Harry og Ron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det så mange feil i din beskrivelse av Emma Watson at jeg ikke gidder å påpeke alle.



Anonymous poster hash: a97d5...d7d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det så mange feil i din beskrivelse av Emma Watson at jeg ikke gidder å påpeke alle.

Anonymous poster hash: a97d5...d7d

så du er uenig i at hu er digg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er diskriminerende at menn ikke blir amabsadør for kvinners rettigheter.

Det er en diskriminering av menn jeg virkelig håper feministene aldri slutter med. Jeg får empativondt i ballene av bare å tenke på en mannlig ambassadør for kvinners rettigheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Skal man bedømme ut ifra hennes forrige FN-tale, vil undertegnede påstå hun passer perfekt i rollen som Øversteprest i Sutre - og Offermentalitetesbrigaden. Gratulerer så meget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en diskriminering av menn jeg virkelig håper feministene aldri slutter med. Jeg får empativondt i ballene av bare å tenke på en mannlig ambassadør for kvinners rettigheter.

Det høres nesten verre ut en Arve Juritzen og Audun Lysbakken som representanter for mannspanelet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Visste ikke hvem hun var før jeg trykka linken, tenkte på Emma Thomsen? . Fikk det ikke helt til å stemme.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da gammelt nytt? Hun vakte oppsikt med talen sin i september, og jeg husker det ble startet en tråd om det her også.

Hun kommer sikkert til å gjøre en god jobb, men jeg er redd det trengs en god del magi for å hjelpe kvinner i land der kvinner knapt nok regnes som mennesker. Det finnes grenser for hva hun kan utrette, selv om hun skulle få hjelp av Harry og Ron.

Hmm ser du har rett og at artikkelen er gammel. My bad, trodde saken var fersk for den ble plutselig postet på facebook igår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...