AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 I starten var det som regel jeg som var den aggressive (den som styrte samleiet på en måte), men nå har hun overtatt rollen og det kan bli veldig ekstremt for seg. Hun liker å slå, å sparke, å klore. Hun har kjøpt en pisk og en slags ball man har i munnen. Nå har hun kjøpt en strapon, og der går grensen. Jeg orker ikke mer av alt dette og vil gjerne slå opp. Vi har vært sammen i 3 år, og denne ekstreme sexen har pågått i over et år, hvor det bare har eskalert seg frem til nå. Er det greit å slå opp på grunn av sexen? Jeg merker at den påvirker andre deler av livet mitt negativt (jeg har blitt mer sjenert og redd).Anonymous poster hash: 7dffd...b20
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 I starten var det som regel jeg som var den aggressive (den som styrte samleiet på en måte), men nå har hun overtatt rollen og det kan bli veldig ekstremt for seg. Hun liker å slå, å sparke, å klore. Hun har kjøpt en pisk og en slags ball man har i munnen. Nå har hun kjøpt en strapon, og der går grensen. Jeg orker ikke mer av alt dette og vil gjerne slå opp. Vi har vært sammen i 3 år, og denne ekstreme sexen har pågått i over et år, hvor det bare har eskalert seg frem til nå.Er det greit å slå opp på grunn av sexen? Jeg merker at den påvirker andre deler av livet mitt negativt (jeg har blitt mer sjenert og redd).Anonymous poster hash: 7dffd...b20 selvsagt. Anonymous poster hash: 56f88...3ca 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 har du i det hele tatt snakket med henne om det....? Anonymous poster hash: 7d154...729 6
Gjest chisandra Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Dette tror jeg du vet svaret på selv, ts.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Vel, har du prøvd å sagt ifra om hva du synes om sexen? Anonymous poster hash: 63b40...c7a
Doge Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Stakkars. Jeg hadde vel kanskje snakket med henne om det først og hørt hva hun tenkte, før et evt. brudd 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 har du i det hele tatt snakket med henne om det....? Anonymous poster hash: 7d154...729 Ja, men da sier hun bare at jeg er en "fitte" som ikke tør å gjøre noe. Hun har forandret seg en del fra da vi først møttes. Jeg føler meg ikke som en mann lenger, og har begynt å bli veldig deppressiv. tsAnonymous poster hash: 7dffd...b20
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 TS, det er bare greit å slå opp pga sexen hvis hun sier det er greit. Anonymous poster hash: b009d...f19 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Ja, men da sier hun bare at jeg er en "fitte" som ikke tør å gjøre noe. Hun har forandret seg en del fra da vi først møttes. Jeg føler meg ikke som en mann lenger, og har begynt å bli veldig deppressiv. tsAnonymous poster hash: 7dffd...b20 Om du har gjort oppriktige forsøk på å snakke om sexen og det ikke fører frem så er du selvsagt i din fulle rett til å slå opp over sexen. Ingen skal føle seg tvunget til noe. Anonymous poster hash: 9bb03...e9e 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Ja, men da sier hun bare at jeg er en "fitte" som ikke tør å gjøre noe. Hun har forandret seg en del fra da vi først møttes. Jeg føler meg ikke som en mann lenger, og har begynt å bli veldig deppressiv. tsAnonymous poster hash: 7dffd...b20 da slår du opp. ferdig snakka Anonymous poster hash: 7d154...729 4
Kystpia Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Ja, men da sier hun bare at jeg er en "fitte" som ikke tør å gjøre noe. Hun har forandret seg en del fra da vi først møttes. Jeg føler meg ikke som en mann lenger, og har begynt å bli veldig deppressiv. tsAnonymous poster hash: 7dffd...b20 Det er ikke greit å ikke respektere hverandres grenser og dama di er både respektløs og nedlatende mot deg. Dump henne! 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #12 Skrevet 8. januar 2015 Ja, men da sier hun bare at jeg er en "fitte" som ikke tør å gjøre noe. Hun har forandret seg en del fra da vi først møttes. Jeg føler meg ikke som en mann lenger, og har begynt å bli veldig deppressiv. tsAnonymous poster hash: 7dffd...b20 Da har du hvertfall prøvd, og hvis hun ikke vil endre seg, så får du slå opp ja. Forstår at du ikke orker det der mer. Anonymous poster hash: 63b40...c7a 1
globalagogo Skrevet 8. januar 2015 #13 Skrevet 8. januar 2015 Frekt av henne! Hun trenger en som ikke kan stå opp for seg selv...
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #14 Skrevet 8. januar 2015 Hun har tydeligvis sm preferanser i sexlivet. Det er greit det, men da med en partner som har sammenfallende interesser. Du har tydeligvis ikke det, og dersom hun ikke respekterer dine ønsker og dere kan komme til et kompromiss som passer dere begge så er det ikke liv laga dessverre. Anonymous poster hash: 4e80a...4e9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #15 Skrevet 8. januar 2015 Sorry, men høres nesten ut som dama di driver med psykisk misbruk utifra det du forteller. Slå opp. Du fortjener bedre Anonymous poster hash: 185b7...a09 3
Gjest autopilot Skrevet 9. januar 2015 #17 Skrevet 9. januar 2015 Etter min mening er én ting viktigere enn alt annet når det gjelder forhold: Nemlig hvordan personen får deg til å føle deg. Høres ut som hun har en veldig negativ innvirkning på ditt selvbilde. Dette er det SISTE en kjæreste skal gjøre. Dere skal løfte hverandre opp, ikke bryte hverandre ned.
Massør i Oslo Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 I starten var det som regel jeg som var den aggressive (den som styrte samleiet på en måte), men nå har hun overtatt rollen og det kan bli veldig ekstremt for seg. Hun liker å slå, å sparke, å klore. Hun har kjøpt en pisk og en slags ball man har i munnen. Nå har hun kjøpt en strapon, og der går grensen. Jeg orker ikke mer av alt dette og vil gjerne slå opp. Vi har vært sammen i 3 år, og denne ekstreme sexen har pågått i over et år, hvor det bare har eskalert seg frem til nå. Er det greit å slå opp på grunn av sexen? Jeg merker at den påvirker andre deler av livet mitt negativt (jeg har blitt mer sjenert og redd).Anonymous poster hash: 7dffd...b20 La meg overta henne, hun høres da fantastisk deilig ut ...helt seriøst...
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Her å du overta rollen som den dominante rett og slett. Damer er fæle på å teste grenser, og de drar det lenger og lenger hvis man ikke setter ned foten. Anonymous poster hash: 7b556...8a2
draug 75 Skrevet 9. januar 2015 #20 Skrevet 9. januar 2015 Hvis du ikke er komfortabel med å ta igjen og dominere henne, så går du. Hva som foregår inni skallen hennes er ikke godt å si. Det kan være hun vil ha deg til å ta igjen. Det kan være at hun har SM- preferanser. Det finnes antakelig noen som passer henne. Uansett respekterer hun ikke dine grenser og hun får deg til å føle deg dårlig. Det høres ikke ut som hun er sunn for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå