Gå til innhold

kronisk daglig migrene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27, enn du? Har det som det, konstant vondt samt hardere anfall ofte

Jeg er 25. Jeg har måttet slutte studiene og fokusere på å finne noe som kan hjelpe. Så langt har ingenting hjelpt. Paragen forte kan ta litt av de værste smertene men de prøver jeg å ta så lite som mulig. Er det noe som hjelper deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også heftig migrene. Stort sett litt hodepine hver eneste dag, men midt i hver syklus får jeg migrene, og den varer i opptil 2 uker.

Jeg merket bedring når jeg var flink å meditere hver dag. Medisin funker så dårlig at det orker jeg ikke stappe kroppen full av.

Kan ikke jobbe, og migrenen har en god del av skylden. Det var enda verre når jeg jobbet. Da var det max en uke hver mnd uten skikkelig migreneanfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25. Jeg har måttet slutte studiene og fokusere på å finne noe som kan hjelpe. Så langt har ingenting hjelpt. Paragen forte kan ta litt av de værste smertene men de prøver jeg å ta så lite som mulig. Er det noe som hjelper deg?

Maxalt tar det verste, sammen med paralgin forte. Har sprøyte også (sumatriptan) som også kan hjelpe. Skal på karriereveiledning nå, for funket ikke med jobb. Føler alt litt håpløst nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxalt tar det verste, sammen med paralgin forte. Har sprøyte også (sumatriptan) som også kan hjelpe. Skal på karriereveiledning nå, for funket ikke med jobb. Føler alt litt håpløst nå.

Off det er fryktelig kjedelig. Tenker de at du kan klare deg i en annen jobb da? Selv kunne jeg aldri ha jobbet bortsett fra noen timer når jeg er bedre men det er umulig å vite når disse timene kommer. Jeg føler med deg. Virkelig. Hodesmerter er en utrolig lammende sykdom. Og jeg oppfatter det slik at de har lite kunnskap om kroniske hodesmerter siden det er en sjelden tilstand.

Hvor i lande er du. Jeg har nemlig hørt at Trondheim sykehus har større kunnskap om hodesmerter. Men det er lange køer for å få komme til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off det er fryktelig kjedelig. Tenker de at du kan klare deg i en annen jobb da? Selv kunne jeg aldri ha jobbet bortsett fra noen timer når jeg er bedre men det er umulig å vite når disse timene kommer. Jeg føler med deg. Virkelig. Hodesmerter er en utrolig lammende sykdom. Og jeg oppfatter det slik at de har lite kunnskap om kroniske hodesmerter siden det er en sjelden tilstand.

Hvor i lande er du. Jeg har nemlig hørt at Trondheim sykehus har større kunnskap om hodesmerter. Men det er lange køer for å få komme til.

Har en fantastisk nevrolog i Sandvika. Er utrolig fornøyd med henne. Jobbetil 50%, men hadde fremdeles mye fravær, så.vi skal se litt på om jeg er for "syk " til å jobbe.

Hvor i landet er du? Jeg er da i nærheten av Sandvika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får dere i dere nok magnesium

etter en mnd på magnesium tilskudd så reduserte anfallshyppigheta seg fra 3 i uka til et i uka og senere til kanskje et anfall i mnd

uansett verdt å prøve ut



Anonymous poster hash: d9682...5c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en fantastisk nevrolog i Sandvika. Er utrolig fornøyd med henne. Jobbetil 50%, men hadde fremdeles mye fravær, så.vi skal se litt på om jeg er for "syk " til å jobbe.

Hvor i landet er du? Jeg er da i nærheten av Sandvika

Jeg bor i Stavanger. Jeg har en flink og grei nevrolog men har møtt på noen som har vært helt bak mål. Min nevrolog har iallefall vært ærlig om at hun ikke har så mye å komme med og at vi etter hvert vil søke meg til Trondheim. Før det skal jeg prøve en medisin og søke om å få prøve botox.

får dere i dere nok magnesiumetter en mnd på magnesium tilskudd så reduserte anfallshyppigheta seg fra 3 i uka til et i uka og senere til kanskje et anfall i mnd uansett verdt å prøve ut Anonymous poster hash: d9682...5c9

Jeg har ingen avvik på testene som sier hvis jeg mangler noen vitaminer eller lignende. Men jeg prøvde tipse tidlig i sykdomsperioden bare fordi det ikke kunne skade. Gav ingen resultater men flott at det har hjelpt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor langt opp i nord :( Det er kommer en nevrolog hit med jevne mellomrom. Venter i spenning, bokstavelig talt...



Anonymous poster hash: 65da0...91e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...