AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #21 Skrevet 8. januar 2015 Men i arbeidslivet kan man jo velge å ta ut ferie når man vil og trenger det (utenom enkelte yrker). Det kan man ikke som elev. 5 dagers fravær fra skolen er uansett ikke noe å være bekykmret for. Anonymous poster hash: 0a7d0...f03 Ikke alle yrker kan det. Dessuten har alle som er i et yrke gått gjennom skolen de også, så det er ikke urettferdig at de kan ta ut fri "når de vil". Men TS, reis i ferien:) Det er tryggest uansett. Du ønsker råd, og det er det rådet de fleste kommer med Så får du enten følge det rådet eller ikke. Anonymous poster hash: 5df55...8a3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #22 Skrevet 8. januar 2015 What? Anonymous poster hash: b0f82...32b Forstår du ikke hvor fælt det er å ikke ha noe å gjøre i vinterferien? :OOOOO Anonymous poster hash: 5df55...8a3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #23 Skrevet 8. januar 2015 Pass på fraværet ditt da, alt over 10 dager i løpet av de tre årene på vgs anser jeg som mye i hvertfall.. Og fraværet er faktisk det viktigste når du skal søke jobb senere og har lite erfaring Anonymous poster hash: 167df...0a8
Kjetil E Skrevet 9. januar 2015 #24 Skrevet 9. januar 2015 Hei Jeg har tenkt å reise enten neste uke eller til vinterferien. Til Marrakech måle er å besøke sahara og Marrakech (byen). Det jeg er mest usikker på er om jeg skal nå eller til vinterferien. Jeg går på VGS. Og jeg spurtet lærerern om det, og han sa at det var greit og at det ikke var noe problem å reise nå. Fordi det ikke er så mye å gjør nå frem til ettervinterferien. Om jeg reiser nå så kommer jeg til å være der ca. en uke og det blir billigere for meg. Om jeg reiser til vinterferien så kommer jeg til å være der i minst 5 dager og må betale enda mer. Men om jeg reiser nå også, hva skal jeg da i vinterferien? Jeg har ikke reiset siden sommer 2014. Hva anbefaller du? Takk på forhånd Anonymous poster hash: a5b3e...fc2 Du vil uansett få fravær, som vil komme på vitnemål. Og kan vel og ha innvirkning på risk for ikke å få karrakter i fag hvis det samlede timeanntall i enkelte fag blir for stort. Ikke av denne turen alene, men ta høyde for at du kan bli borte ved senere anledninger og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå