Gå til innhold

Vil ha en fyr som kan spanke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler bare at jeg må få ut dette, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Men så lenge jeg kan huske har jeg hatt en greie for spanking. (Jeg har aldri blitt slått av foreldrene mine ellernoe sånn altså, bare for å ha sagt det.)
Jeg tenner på å bli behandlet røft, lugget i nakkehårene, holdt fast, spanket osv. Men samtidig så føler jeg at jeg vil ha noe mer også... Jeg vil altså bli spanket utenfor sex også.

Jeg ønsker meg en mann som kan se når jeg oppfører meg rampete, eller dumt, og gi meg ris for det. Som en seriøs straff på en måte.. Noen ganger til jeg gråter også. Litt flaut å innrømme, men sånn har jeg følt det så lenge jeg kan huske.

Føler at ingen forstår meg. De forstår at jeg liker røff sex, men ikke den delen utenfor sexen... Altså å bli spanket, ordentlig og hardt, fordi jeg har gjort noe galt, eller oppført meg dumt.. Føler mange ser på det som mishandling og vold.

Dette er for meg et tegn på at mannen virkelig bryr seg om meg, og ja, jeg ser på det som både erotisk, kjærlig og hele pakka. Jeg vet at det høres helt sykt ut når jeg nevner grining osv, men jeg håper jo på å finne meg en mann som kan trøste meg etterpå også.

Jeg føler virkelig en lengsel etter en sånn fyr, og det har i mange år vært et av mine høyeste krav når det kommer til å skaffe meg kjæreste: "Han må like spanking."

Så her kommer problemet da... Jeg holder nemlig på med en fyr, og han er så utrolig snill med meg. Har aldri møtt noen som er så snill og tålmodig som han, og jeg finner han veldig sjarmerende. Vil ikke si jeg er forelsket, men jeg har begynt å bli glad i han, og jeg er litt betatt.

Men han liker ikke spanking.. selvfølgelig. Han er rett og slett ikke den røffe typen.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Kan jeg lære han opp til dette? Jeg vil jo ikke tvinge han til noe han ikke har lyst til.. Dessuten forsvinner mye av den tennende følelsen hvis jeg må mase på han, eller hele tiden be han om å spanke meg. Skulle ønske at han heller kunne tatt initiativ til å spanke meg, selv..

Jeg vet faktisk ikke om jeg klarer meg i et forhold uten det jeg har nevnt over her, for det er så utrolig viktig for meg. :(

Tanken på at han ikke vil spanke meg, gjør meg utrolig trist og frustert.

Vurderer om jeg bare skal droppe han med en gang, men så vil jeg jo gjerne gi han en sjanse også. Han er en utrolig bra fyr! Kanskje han har en skjult side inni seg?

Noen som har lignende problemer, eller tips?

Anonymous poster hash: b9cda...e95
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke åpne deg helt med engang bare om det ettersom dine lyster er litt over det vanlige. Si at du tenner på spanking, også starter dere lett og ledig, også kan du prøve å se om det kan utvikle seg til den måten du helst ønsker på sikt.

Uansett så er jo første prioritet at dere snakker sammen om fantasier og lyster. De fleste har nok noe som ikke dukker opp uten at man snakker sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Men så lenge jeg kan huske har jeg hatt en greie for spanking. (Jeg har aldri blitt slått av foreldrene mine ellernoe sånn altså, bare for å ha sagt det.)

Jeg tenner på å bli behandlet røft, lugget i nakkehårene, holdt fast, spanket osv. Men samtidig så føler jeg at jeg vil ha noe mer også... Jeg vil altså bli spanket utenfor sex også.

Jeg ønsker meg en mann som kan se når jeg oppfører meg rampete, eller dumt, og gi meg ris for det. Som en seriøs straff på en måte.. Noen ganger til jeg gråter også. Litt flaut å innrømme, men sånn har jeg følt det så lenge jeg kan huske.

Føler at ingen forstår meg. De forstår at jeg liker røff sex, men ikke den delen utenfor sexen... Altså å bli spanket, ordentlig og hardt, fordi jeg har gjort noe galt, eller oppført meg dumt.. Føler mange ser på det som mishandling og vold.

Dette er for meg et tegn på at mannen virkelig bryr seg om meg, og ja, jeg ser på det som både erotisk, kjærlig og hele pakka. Jeg vet at det høres helt sykt ut når jeg nevner grining osv, men jeg håper jo på å finne meg en mann som kan trøste meg etterpå også.

Jeg føler virkelig en lengsel etter en sånn fyr, og det har i mange år vært et av mine høyeste krav når det kommer til å skaffe meg kjæreste: "Han må like spanking."

Så her kommer problemet da... Jeg holder nemlig på med en fyr, og han er så utrolig snill med meg. Har aldri møtt noen som er så snill og tålmodig som han, og jeg finner han veldig sjarmerende. Vil ikke si jeg er forelsket, men jeg har begynt å bli glad i han, og jeg er litt betatt.

Men han liker ikke spanking.. selvfølgelig. Han er rett og slett ikke den røffe typen.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Kan jeg lære han opp til dette? Jeg vil jo ikke tvinge han til noe han ikke har lyst til.. Dessuten forsvinner mye av den tennende følelsen hvis jeg må mase på han, eller hele tiden be han om å spanke meg. Skulle ønske at han heller kunne tatt initiativ til å spanke meg, selv..

Jeg vet faktisk ikke om jeg klarer meg i et forhold uten det jeg har nevnt over her, for det er så utrolig viktig for meg. :(

Vurderer om jeg bare skal droppe han med en gang, men så vil jeg jo gjerne gi han en sjanse også. Han er en utrolig bra fyr! Kanskje han har en skjult side inni seg?

Det virker veldig lite sannsynlig at han du holder på med liker spanking og kommer til å like det, og det å lære han opp blir bare kleint, og å håpe på at han har en skjult side er litt virkelighetsfjernt - for å være ærlig.

Faktisk tror jeg sjansen for å finne en som tilfredsstiller alle dine krav er lite sannsynlig. Jeg skjønner at spanking er viktig for deg, så kanskje du skal satse på en lekekamerat istedenfor - så får du tatt ut de sidene av deg selv utenom forholdet? Det er nok av folk som tenner på en type forhold hvor det spankes og domineres 24/7, og det er helt sikkert noen som kunne tenke seg å gi deg straff uten at det er sex involvert.

Anonymous poster hash: 8368f...160

• Liker 4
Skrevet

Det virker veldig lite sannsynlig at han du holder på med liker spanking og kommer til å like det, og det å lære han opp blir bare kleint, og å håpe på at han har en skjult side er litt virkelighetsfjernt - for å være ærlig.

Faktisk tror jeg sjansen for å finne en som tilfredsstiller alle dine krav er lite sannsynlig. Jeg skjønner at spanking er viktig for deg, så kanskje du skal satse på en lekekamerat istedenfor - så får du tatt ut de sidene av deg selv utenom forholdet? Det er nok av folk som tenner på en type forhold hvor det spankes og domineres 24/7, og det er helt sikkert noen som kunne tenke seg å gi deg straff uten at det er sex involvert.

Anonymous poster hash: 8368f...160

Spanking er jo ikke noe problem å gjøre hvis dama satte pris på det i den grad denne jenta gjør det. Folk gjør jo små forandringer for partneren sin uansett, og dette er jo ikke akkurat en "vanskelig" ting å rette seg etter, så ser ikke helt hvorfor det skulle være umulig å lufte ideen for han.

• Liker 3
Skrevet

Spanking er jo ikke noe problem å gjøre hvis dama satte pris på det i den grad denne jenta gjør det. Folk gjør jo små forandringer for partneren sin uansett, og dette er jo ikke akkurat en "vanskelig" ting å rette seg etter, så ser ikke helt hvorfor det skulle være umulig å lufte ideen for han.

Jeg kan godt spanke noen som tenner på det som en del av sexlivet, men dersom vedkommende ønsket at hele forholdet skulle være basert på "streng mamma og ulydig sønn/datter"-dynamikk, så ville jeg vært ute av døra på to sekunder. Det er så absolutt en vanskelig ting å rette seg etter.

TS, når spanking er såpass viktig for deg bør du vel kanskje ha det at mannen tenner på det samme som deg som krav nummer en før du går inn i et forhold. Har du prøvd nettsider for likesinnede?

• Liker 7
Skrevet

Jeg kan godt spanke noen som tenner på det som en del av sexlivet, men dersom vedkommende ønsket at hele forholdet skulle være basert på "streng mamma og ulydig sønn/datter"-dynamikk, så ville jeg vært ute av døra på to sekunder. Det er så absolutt en vanskelig ting å rette seg etter.

TS, når spanking er såpass viktig for deg bør du vel kanskje ha det at mannen tenner på det samme som deg som krav nummer en før du går inn i et forhold. Har du prøvd nettsider for likesinnede?

Ikke når personen passer på alle andre punkter. Da hadde jeg ikke hatt noe problem med å gjøre noe så enkelt som det å gi hun ris over rumpa. Tar 5 minutter av dagen om hun oppsøker at hun vil ha det.

• Liker 2
Skrevet

Ikke når personen passer på alle andre punkter. Da hadde jeg ikke hatt noe problem med å gjøre noe så enkelt som det å gi hun ris over rumpa. Tar 5 minutter av dagen om hun oppsøker at hun vil ha det.

Hun vil ha en mann som straffer henne hver gang hun oppfører seg "dumt eller rampete". Det vil si at du måtte ha vært i en oppdragerrolle 24 timer i døgnet.

• Liker 9
Skrevet

Hun vil ha en mann som straffer henne hver gang hun oppfører seg "dumt eller rampete". Det vil si at du måtte ha vært i en oppdragerrolle 24 timer i døgnet.

Trur nok du tar det litt for bokstavelig.

Slik jeg leser det så handler det mer om at han skal være med på leken når hun åpenbart gjør noe "rampete" i en seksuell tilstand.

Det å være uheldig å knuse et glass er altså ikke noe en får ris for. Mens det å åpenbart bøye seg ned for å "plukke opp noe" foran mannen mens han ser på TV er det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg leser det så handler det mer om at han skal være med på leken når hun åpenbart gjør noe "rampete" i en seksuell tilstand.

TS skriver jo at problemet hennes er at hun også tenner på det utenom sex? Dermed blir Cathrines tolkning mest naturlig her. (Og jeg er enig med henne i at dette nok er vanskelig å finne, uten å gå direkte etter det.)

Anonymous poster hash: 33cd5...941

• Liker 4
Skrevet

Trur nok du tar det litt for bokstavelig.

Det å være uheldig å knuse et glass er altså ikke noe en får ris for. Mens det å åpenbart bøye seg ned for å "plukke opp noe" foran mannen mens han ser på TV er det.

Gjør jeg?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sykt. Men så billige som mange menn er så får du nok ønsket ditt oppfylt ganske snart. Hankjønn er så enkle for en kvinne å påvirke.

Anonymous poster hash: 834ad...396

• Liker 2
Skrevet (endret)

TS skriver jo at problemet hennes er at hun også tenner på det utenom sex? Dermed blir Cathrines tolkning mest naturlig her. (Og jeg er enig med henne i at dette nok er vanskelig å finne, uten å gå direkte etter det.)

Anonymous poster hash: 33cd5...941

Slik jeg tolket det var at hun skulle bli spanket utenom seksuelle hendelser der spanking må lede til sex. Det blir det samme som jeg skrev tidligere. Hun er rampete, han gir hun ris for det og fortsetter å se på TV.

Gjør jeg?

Ja, jeg mener det.

Hun vil ha spanking som f.eks når hun gjør noe som fortjener det hvor det ikke nødvendigvis leder til sex. Som det eksempelet jeg gav deg med TV tittingen. Altså ikke en 24/7 jobb slik du antar, men at han skal være villig til å gjøre det i de tilfellene hvor hun føler hun trenger den oppmerksomheten. Bytt ut spanking med en klem så er situasjonene de samme. Eneste er at spankingen selvfølgelig er litt utenfor det vanlige, men ellers er nok ikke situasjonene så annerledes. Bortsett fra når hun er trist og ikke "leken" selvfølgelig på det.

Endret av Timza
Skrevet

Jeg kunne aldri slått ei dame eller behandlet ei dame sånn. Bare forsiktig i sexlek. Ikke hard slåing. Jeg hadde ikke hatt hjerte til det, men finnes sikkert noen.

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

"Domestic discipline" er det første jeg tenker på.

Endret av Coolaid
Skrevet

jeg forstår godt delen utenfor sexen. Og ja, kjemien bør stemme. Hvis jeg ikke har en jente som ikke liker noe av den typen "fetish" jeg har blir sexlivet stusselig/kjedelig.

Skrevet

Sykt. Men så billige som mange menn er så får du nok ønsket ditt oppfylt ganske snart. Hankjønn er så enkle for en kvinne å påvirke.

Anonymous poster hash: 834ad...396

seksuell legning er vel i stor grad noe man er født med, enten så har man sansen for det eller ikke. Målet for henne blir jo å finne noen som instinktivt liker det samme

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke kalt det "streng mamma/pappa og ulydig sønn/datter"-dynamikk, det er ikke helt det jeg er ute etter, føler jeg. Jeg ikke dette behovet 24/7, det er bare noe ganger at jeg trenger å bli satt litt på plass. Men jeg skjønner jo at det er vanskelig å rette seg etter, sånn ut av det blå..

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men noen ganger oppfører jeg meg bare helt dust, og da vil jeg heller bli spanket, enn at mannen skal bli sur og bare gå, eller være gretten i dagevis. Hvorfor ikke bare få ut all irritasjonen på meg, og bli ferdig med det der og da, tenker jeg! :) Men jeg skjønner at ikke alle ser det slik, og at fyren ikke vil "drittsekk" eller "skade meg" osv. Men det skader meg ikke, tvert i mot er det veldig emosjonelt for meg og jeg får en "rensende" følelse i kroppen.. Føler at jeg blir litt "tilgitt" på en måte, og jeg får ut masse oppbygde dritt-følelser som jeg kanskje ikke ellers klarer å få ut.

Har kommet over masse blogger om folk som lever slik, eller innlegg av menn som søker det "jeg er", så jeg vet jo at det finnes og at jeg ikke er alene.. Har jo vurdert å melde meg inn i enkelte nettsider, men er redd for at noe igjen kan bli for ekstremt. Jeg vil jo egentlig ha et vanlig forhold, bare med en litt spesiell tvist. (Dessuten er jeg litt skeptisk til "nett-dating".. har hatt så mye dårlig erfaringer med det.)

AnonymBruker
Skrevet

At du liker å bli rist også utenom sex er nok bare en legning du har. De fleste mennesker har det ikke, men de som har det burde ikke trenge å skamme seg over det, selv om det sikkert er mange som vil tro at du er selvdestruktiv.

Jeg tviler på at han du holder på med nå kan lære seg å like å gi deg ris også utenom sex. En legning er noe man er født med, det er ikke noe man kan lære seg. Noen ting kan man lære seg å like her i livet, som for eksempel kaffe eller vin, men når det kommer til slike ting som dette er det nok enten medfødt eller ikke. Hvis dette er et must for deg i et forhold må du nok dessverre finne deg en annen.

Anonymous poster hash: 54dce...6ff
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg har det egentlig som krav nr.1.. jeg har hatt det i mange år.

Men noen ganger møter man jo folk helt tilfeldig, og får en god tone med dem og ja... Jeg vet ikke. Det er vel egentlig derfor jeg skriver her nå.. jeg har aldri vært i denne situasjonen, fordi jeg er så kresen, aldri vært forelsket, aldri hatt kjæreste... men nå som jeg plutselig har begynt å bli glad i en fyr, kjenner jeg at jeg synes det er trist at han ikke oppfyller det ene kravet jeg så sårt ønsker meg..

Men, men... jeg får vel bare se hva som skjer... :)

AnonymBruker
Skrevet

"Domestic discipline" er det første jeg tenker på. .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Ja, jeg tror du treffer spikeren på hodet der! :)

men... er det noe galt med det, siden du tok med alle "..........+" ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...