Gjest Salvesen Skrevet 9. januar 2015 #21 Skrevet 9. januar 2015 Menn liker quinder som er lave. Det trigger nemlig den indre pederasten i oss. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 Jeg er 162, snart 35 år, og er stadig mer fornøyd med høyden min! I utlandet er folk generelt lavere (vi nordmenn er generelt høye), og jeg føler jeg passer perfekt inn (bor ikke i Norge) Ikke tenk på det, vær stolt og fornøyd Anonymous poster hash: aac2a...fa6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #23 Skrevet 9. januar 2015 Helt normalt. Da jeg var på din alder var jeg høyere enn alle jentene OG guttene i klassen min. Jeg er 173. Hadde foretrukket å være på din høyde da jeg var 16. Gjennomsnittet er vel på rundt 167 for kvinner tror jeg. Så er vel bare de i klassen din som er litt høye for alderen. Er gjennomsnittet 167 på kvinner? Jeg er 177 ... og jeg får hele tiden kommentarer på at jeg er så stor, og at jeg er så høy ... og at jeg må ha problemer med å få meg kjæreste... eller om jeg føler meg større en gjennomsnittet. Det er ofte jeg skulle ønske at jeg var 163, for da har man stor valgmuliget, men man blir vel aldri fornøyd. De fleste i min omgangskrets er mellom 158-172. Er kun en venninne av meg som er like høy som meg. Føler meg som DEN kjempen og sliter med dårlig selvtillit til tider... Anonymous poster hash: 5a7a4...4ec
Djungelvrål Skrevet 9. januar 2015 #24 Skrevet 9. januar 2015 Du er 5 cm under gjennomsnittet så nei.
Nanami Skrevet 9. januar 2015 #25 Skrevet 9. januar 2015 Er gjennomsnittet 167 på kvinner? Jeg er 177 ... og jeg får hele tiden kommentarer på at jeg er så stor, og at jeg er så høy ... og at jeg må ha problemer med å få meg kjæreste... eller om jeg føler meg større en gjennomsnittet. Det er ofte jeg skulle ønske at jeg var 163, for da har man stor valgmuliget, men man blir vel aldri fornøyd. De fleste i min omgangskrets er mellom 158-172. Er kun en venninne av meg som er like høy som meg. Føler meg som DEN kjempen og sliter med dårlig selvtillit til tider...Anonymous poster hash: 5a7a4...4ec Du er bare 4 cm høyere enn meg, og jeg føler meg liten til tider! Så du er definitivt ingen kjempe. Jeg følte litt det samme da jeg var yngre, siden alle andre var så lave i forhold til meg. Men med årene har jeg blitt mye mer komfortabel. Jobbet også litt som modell, og da var jeg egentlig litt for lav og måtte lyve på meg én cm. Det hjalp veldig på selvtilliten min rundt høyden hvertfall. Føler også at jeg er litt kjempe rundt mine venninner på 160, ikke minst rundt de på 150, men da må man bare tenke på at det er de som er litt lave. Det finnes plenty med andre høye jenter. Og det at folk sier at du må slite med å få kjæreste er hvertfall bullshit. Hva skal det ha med saken å gjøre? Jeg har masse kompiser som foretrekker høye damer hvertfall Woah, dette ble langt. En liten kampsak på morgenkvisten. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #26 Skrevet 9. januar 2015 Jeg er 23 år og er 155. Får ofte klapp på hodet. Skulle gjerne hatt høyden din, ts:) Anonymous poster hash: 49abb...786 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #27 Skrevet 9. januar 2015 Er gjennomsnittet 167 på kvinner? Jeg er 177 ... og jeg får hele tiden kommentarer på at jeg er så stor, og at jeg er så høy ... og at jeg må ha problemer med å få meg kjæreste... eller om jeg føler meg større en gjennomsnittet.Det er ofte jeg skulle ønske at jeg var 163, for da har man stor valgmuliget, men man blir vel aldri fornøyd.De fleste i min omgangskrets er mellom 158-172. Er kun en venninne av meg som er like høy som meg. Føler meg som DEN kjempen og sliter med dårlig selvtillit til tider... Anonymous poster hash: 5a7a4...4ec Kjære deg, en høyde på 177 cm som kvinne er ikke veldig høyt. Jeg er også 177, og ja, da jeg var i tenårene var jeg veldig "bekymret" for høyden min. Jeg følte meg stor - som en kjempe, da særlig siden de fleste jentene i min omgangskrets var rundt 160. Nå er jeg eldre og stolt over å være høy og elegant. Jeg har absolutt ingen problemer med draget på menn - heller tvert imot! En flust av lave menn (165 - 170) har prøvd seg på meg. Høyden min synes ikke å plage dem og min nåværende kjæreste er 172. Så at du skulle få problemer med å få deg kjæreste pga høyden er svært tvilsomt! Du sier du føler deg stor, men du skal vite at selvom man er høy trenger man ikke å være stor i bygningen. Mange høye jenter har er liten i kroppen; de har bare lange lemmer. Jeg er selv ikke stor, som jeg før trodde, selvom jeg er høy. Vær rak i ryggen og løft hodet - du er sikkert flott! Anonymous poster hash: 78736...a65 1
Jade Skrevet 9. januar 2015 #28 Skrevet 9. januar 2015 Jeg er lavere enn deg. Kan ikke huske at noen har kommentert høyden min.
McKibben Skrevet 9. januar 2015 #29 Skrevet 9. januar 2015 Du er ikke lav. Jeg er 153 - det er å være lav.
kjøttmeis Skrevet 9. januar 2015 #30 Skrevet 9. januar 2015 Synes ikke du er lav. Du er litt under gjennomsnittet.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #31 Skrevet 9. januar 2015 Jeg er 155 og er i 30 årene, sjansen for å vokse noen cm er med andre ord over. Når jeg var tenåring og ung voksen fikk jeg veldig mange kommentarer på høyden min. Alt fra stygge kommentarer til "åå du er så liten å søt". Nå er det mange år siden jeg hørte noe sist og det har nok med at også omgangskretsen min har blitt voksne Jeg skulle gjerne ha vært 10 cm høyere, mye pga klær sitter penere om man faktisk passer inn i dem. (Jeg er ikke str 34-36). Anonymous poster hash: 2a855...33c
LukaFrost Skrevet 9. januar 2015 #32 Skrevet 9. januar 2015 Ja, du er lav, men på ingen måte unormal.
Djungelvrål Skrevet 9. januar 2015 #33 Skrevet 9. januar 2015 Er gjennomsnittet 167 på kvinner? Jeg er 177 ... og jeg får hele tiden kommentarer på at jeg er så stor, og at jeg er så høy ... og at jeg må ha problemer med å få meg kjæreste... eller om jeg føler meg større en gjennomsnittet. Det er ofte jeg skulle ønske at jeg var 163, for da har man stor valgmuliget, men man blir vel aldri fornøyd. De fleste i min omgangskrets er mellom 158-172. Er kun en venninne av meg som er like høy som meg. Føler meg som DEN kjempen og sliter med dårlig selvtillit til tider... Anonymous poster hash: 5a7a4...4ec 1,77 er spesielt høyt til å være jente. Mange som er høyere. Jeg er 1,76 og ingen har sagt til meg at jeg skulle få problemer med å få meg kjæreste? Hvorfor det?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #34 Skrevet 9. januar 2015 Jeg er 162 og 32 år, var 158 i 5. klasse så mange trodde at jeg skulle bli høy, men ble ikke så mye høyere. Anonymous poster hash: 32c75...c90
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #35 Skrevet 9. januar 2015 Du er jo akkurat passe:) jeg er litt under 165 og føler meg alltid mye høyere, til og med høyere enn de som er høyere enn meg.... mon tro hvor det kommer fra... Anonymous poster hash: ab827...059
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #36 Skrevet 10. januar 2015 Er gjennomsnittet 167 på kvinner? Jeg er 177 ... og jeg får hele tiden kommentarer på at jeg er så stor, og at jeg er så høy ... og at jeg må ha problemer med å få meg kjæreste... eller om jeg føler meg større en gjennomsnittet. Det er ofte jeg skulle ønske at jeg var 163, for da har man stor valgmuliget, men man blir vel aldri fornøyd. De fleste i min omgangskrets er mellom 158-172. Er kun en venninne av meg som er like høy som meg. Føler meg som DEN kjempen og sliter med dårlig selvtillit til tider... Anonymous poster hash: 5a7a4...4ec Snittet er 168 Anonymous poster hash: aad99...553
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #37 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har en sønn på 15 1/2 år som er 1,81,5. Han var født ganske lang (53 cm) og har vært blant de høyeste i klassen sin bestandig. Tror dere han blir mye høyere? Jeg er 1,76, faren er 1,74. Jeg har ganske mange høye menn på min side av slekten men ingen høyere enn 1,90. På faren sin side er de ganske lave alle mann. Anonymous poster hash: 73f4f...24a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #38 Skrevet 10. januar 2015 Kjære ts, Du har jo perfekt høyde! Anonymous poster hash: f0f7b...b80
masekopp Skrevet 11. januar 2015 #39 Skrevet 11. januar 2015 Jeg vil si 163 cm er normalt for jenter.
Colorama Skrevet 11. januar 2015 #40 Skrevet 11. januar 2015 Du er ikke lav jeg er 22 år, 169 høy, bare én som kommenterer høyden min og det er bestevennen min på tull da, haha!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå