Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #21 Skrevet 3. august 2004 Jeg har faktisk vært på kurs som en av damene i fornemmelse for mord hadde. Det holt for meg, jeg VET at det ikke er tull og lureri.
Donnie Darko Skrevet 3. august 2004 Forfatter #22 Skrevet 3. august 2004 Jeg har faktisk vært på kurs som en av damene i fornemmelse for mord hadde. Det holt for meg' date=' jeg VET at det ikke er tull og lureri.[/quote'] jaha.. Hvordan VET du dette da?
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #23 Skrevet 3. august 2004 Ta et Silva Ultra Mind kurs og se selv.
waco Skrevet 3. august 2004 #24 Skrevet 3. august 2004 Poenget mitt er at man kan ikke avvise alt man ikke forstår med at det er løgn og bedrag. Bare gi meg noen få eksempler på hvordan en klarsynt kan vise at han er klarsynt.... jeg mener, hva er det en klarsynt kan som f eks en annen ikke kan? Waco
Melissa Gioberti Skrevet 3. august 2004 #25 Skrevet 3. august 2004 Jeg tipper det pågår en intern fagstrid mellom de klarsynte, nærsynte og fjernsynte. Hmm...det er jo bare de klarsynte som har fått egen TV-serie. Får håpe de fortsetter å se klart da.
Gjest TomKrus Skrevet 3. august 2004 #26 Skrevet 3. august 2004 Jeg tipper det pågår en intern fagstrid mellom de klarsynte, nærsynte og fjernsynte. Hmm...det er jo bare de klarsynte som har fått egen TV-serie. Får håpe de fortsetter å se klart da. De nærsynte fikk nå litt tid i Valen-tv da. De snarsynte derimot, de burde snart komme på banen.
waco Skrevet 3. august 2004 #27 Skrevet 3. august 2004 De nærsynte fikk nå litt tid i Valen-tv da. De snarsynte derimot, de burde snart komme på banen. Jeg kan ikke fatte at han valen karen i det hele tatt har fått komme på tv.....
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #28 Skrevet 4. august 2004 De nærsynte fikk nå litt tid i Valen-tv da. De snarsynte derimot, de burde snart komme på banen. Enig, ikke minst fordi de trangsynte er der hele tiden!
Hu i Svingen Skrevet 5. august 2004 #30 Skrevet 5. august 2004 jeg kjenner noen nærsynte.. De er omtrent like nyttige i denne sammenhengen.
diddi Skrevet 5. august 2004 #31 Skrevet 5. august 2004 Jeg tror at det er mer mellom himmel og jord enn det som kan bevises. Ergo tror jeg på muligheten for t det finnes gjenferd/spøkelser/hjelpere/telepati/synske evner/utenomjordisk liv for å nevne noe. Men det er fint at jeg selv har sluppet å komme borti noe av dette. Ville ikke likt å ha slike synske evner.
Gjest sorte fåret Skrevet 7. august 2004 #32 Skrevet 7. august 2004 Klarsynte er en ting,tror det er mye mellom himmel og jord jeg.Hva med astrologi............blir det for dere som tror klarsynhet er humbug at det og er tull? Selv har jeg hatt mine opplevelser på godt og vondt.Ikke sett men følt og fornemmet ting.Folk rundt meg sier det er skremmende at jeg vet ting har hendt folk som ikke er i min omg.krets el.l.De har fått sine bevis og jeg tror alle kan utøve mer,"se" mer om de bruker eller lærer opp evnene.Hvor mange barn har hatt sine "fantasier" oppdiktet person i sin lek etc.Barn ser mer enn voksne,noen mer enn andre.Men vi er jo så forskjellige og tror på det vi mener er sånn og slik.OG slik vil det alltid være.Men og le seg skakk av de som er åpen for dette blir og for dumt av aktuelle personer.Sier jo litt om de og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå