Gå til innhold

Dama blir veldig våt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg slikker henne og gir henne orgasme før vi starter samleie, blir hun ofte veldig våt. Så våt at ingen av oss føler noe særlig under sameleie. Er dette normalt
når jeg har en gjennomsnittlig penis på 14 cm lengde og 13 cm omkrets? Samleie føles litt meningsløst hvis vi ikke starter rett på det.

Anonymous poster hash: 48c5c...18c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun får tørke seg litt før samleie.

Og ja, det er normalt å bli våt.

Anonymous poster hash: f055b...489
Skrevet

Hva med å ha et håndkle ved sengen og tørke litt? Jeg er som damen din, og må alltid tørke meg før vi starter igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye av musa er det det dama da velger å tørker av?

Anonymous poster hash: efb94...769
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig våt, og våtere av samleie enn oralsex.Har spurt typen min om hva han synes om det og han sier at han elsker det og synes at der er svært sexy.

Liker du ikke det ikke??

Anonymous poster hash: 7ac51...c08
  • Liker 1
Skrevet

Det er nok helt normalt ja, jeg blir i alle fall også veldig våt. Hvis det plager dere er det jo ikke verre enn at dere tørker litt underveis, det tar ca 2 sekunder om dere er forberedt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Da får vi kanskje prøve å ha et håndkle tilgjengelig neste gang :)

Om jeg liker at hun blir så våt? Joda, så lenge det ikke blir så ille at følelsen blir helt borte når jeg sklir inn og ut!

Anonymous poster hash: 48c5c...18c
  • Liker 1
Skrevet

Huff så liten kukk du hadde. Ikke rart jenta ikke kjenner noe... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

er DET noe å grine for å nå da! hadde det vært bedre om hun var tørr da kanskje?

det går ann å tenke så langt at man bare kan tørke vekk noe før man har sex akkurat som at man bruker glidemiddel ved for lite glid

Anonymous poster hash: e8bcd...c13
AnonymBruker
Skrevet

Huff så liten kukk du hadde. Ikke rart jenta ikke kjenner noe... :fnise:

Svært så morsom du skal være i alle tråder. Må være vanskelig å aldri hatt sex i det virkelige liv kan det virke som..

Ts det er ganske normalt at jenta "åpner" seg mere når det blir veldig vått. Prøv å tørke litt før dere begynner sexen så går det nok bra. Du har helt normal penis, så er ikke der problemet ligger. Gjennomsnittet i tykkelsen er faktigst 10-13 cm, så du ligger i øvre del av gjennomsnittet i tykkelse. Stå på!:)

Anonymous poster hash: 19bb2...3e2

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg digger sånne dyvåte damer :cool: Det finnes mye mer enn bare pikk og fitte som en kan la seg bikke voer kanten av ;) Jeg setter pris på den langvarige nytelsen aom en får når hun blir dass våt.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg digger sånne dyvåte damer :cool: Det finnes mye mer enn bare pikk og fitte som en kan la seg bikke voer kanten av ;) Jeg setter pris på den langvarige nytelsen aom en får når hun blir dass våt.

Haha, du får i alle fall sagt det!

Skrevet

"For våt" finnes ikke....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...