AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hei Jeg har borderline, og har en periode der jeg er temmelig deprimert. Jeg vet hva TUNG depresjon er, så jeg vil kalle det fra middels til tung depresjon. Jeg kommer meg ut døra vertfall. Men ting er utrolig tungt, og jeg har mye selvmordstanker. Ting føltes veldig tungt og håpløst. Jeg slet en del med selvskading før, men det er flere år siden, men jeg hadde nettopp et tilbakefall. Jeg har gått på lamictal noen år, og jeg tror det hjelper litt, men nå er jeg ganske deprimert, og jeg lurte på om det er noen andre her som har erfaring med antidepressiva og borderline. Jeg vet at dette er veldig individuelt fra person til person, så jeg spør spesielt de som sliter med borderline, tenker at det er litt samme type depresjon og trenger annen behandling enn f. eks. de som sliter med bipolar lidelse. Det er i grunnen tungt veldig mye, men som sagt er det EKSTRA tungt nå, jeg går i behandling osv, og har en innleggelse i ny og nè, men jeg føler jeg trenger en ekstra "krykke" /antidepressiva. Noen med erfaringer på godt og vondt? Anonymous poster hash: 3199b...a40
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 3199b...a40
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Du bør snakke med legen om dette og ikke her. Du vil få så mange ulike svar at en blir bare forvirret. Anonymous poster hash: eedd7...208
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå