Gå til innhold

kroniske smerter i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Smertene mine startet for 1 år siden, då jeg våknet opp å var så fryyktelig tissetreng. Jeg gikk på do, å da jeg var ferdig virka det som jeg måtta tisse så indelig mye, ekstremt ubehagelig, jeg fikk absolutt ikke sove videre. Smertene/ubehaget ble kun lindret da jeg prøde å tisse eller lå i badekar.

Ubehagen kom ca en gang i måneden og varte i ca 5 timer av gangen. Legen ga meg antibiotika kur hver gang jeg kom ned, han mente at det var urinveisinfeksjon.

Ubehaget gav seg ikke, den ene gangen klødde det, verket og følte meg ekstremt tissetreng, jeg gråt i fler timer til smertene var over.

Senere gikk jeg til gyn, det viste seg at jeg ikke hadde noe uvi, ingen skjønnsyksom, alt var normalt, han mente at jeg kun hadde luft i magen.

smertene gav seg i noen måneder, da jeg unngikk å få luft i magen..

men nå er smertene tilbake, og har vart i 4 dager, i dag klør det helt ekstremt, jeg føler meg ikke tissetreng, men blæra har føltes ekstremt sår. Det gjør vondt i blæra når jeg går. Jeg måtter sitte på do og ligget i badekaret disse dagene. I dag 2 og 3 hadde jeg kun smerter/ubehag i blæra når jeg var i bevegelse.

jeg skal prøve å ta en kur mot sopp i dag..

vet ikke hva jeg kan gjøre, kan ikke fortsette å ha det slik, kan ikke gå på jobb/skole..

de siste gangene har det kun oppstått når jeg har mensen.

Dette ødelegger livskvaliteten, orker ikke å ha det slik...

Anonymous poster hash: 5c769...3de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd det samme eller vet hva det kan være!?! Plis hjelp..

Anonymous poster hash: 5c769...3de

Skrevet

har det også slik å har desverre hatt det sånn i 4 år... prøvd alt mulig men legen finner ingen diagnose.

Anonymous poster hash: c95a1...5be
Skrevet

Når du skriver at du klør så mye, så tenker jeg umiddelbart på sopp.

Anonymous poster hash: d1269...7b2

Skrevet

Soppkur hjelper ikke mot det jeg vil tro er endometriosesmerter. Da må du komme deg til en lege med kunnskap og få riktig behandling.

Les på endometriose.no

Anonymous poster hash: bc17e...89c

Skrevet

Høres ut som Endometriose for meg også...jeg hadde også kløe. Går du på p-piller? Det kan lindre litt..

Endometriose blir verre over tid.

Anonymous poster hash: 059e7...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...