AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Advarer mot ekkelt spørsmål. Jeg har hatt hemoroider en stund nå og i det siste har det blitt ganske ille. Nå har jeg hatt blodig avføring i flere uker, med MYE blod. Er det ikke farlig å blø så lenge i strekk? Eller er det normalt når man har hemoroider? Anonymous poster hash: 709e1...ca3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Advarer mot ekkelt spørsmål. Jeg har hatt hemoroider en stund nå og i det siste har det blitt ganske ille. Nå har jeg hatt blodig avføring i flere uker, med MYE blod. Er det ikke farlig å blø så lenge i strekk? Eller er det normalt når man har hemoroider? Anonymous poster hash: 709e1...ca3 Hvor mye blod er det som kommer da? Er det ca like mye blod pr dag som ved mens? Snakk med legen om dette og få tatt nødvendige prøver Anonymous poster hash: 28143...545
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Hvor mye blod er det som kommer da? Er det ca like mye blod pr dag som ved mens? Snakk med legen om dette og få tatt nødvendige prøver Anonymous poster hash: 28143...545 Ja, det er som å ha mensen konstant. Har ikke tilgang til fastlege akkurat nå. Det blir litt rart å dra til legevakten med noe sånt kanskje, men begynner å bli bekymret. TS Anonymous poster hash: 709e1...ca3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Ja, det er som å ha mensen konstant. Har ikke tilgang til fastlege akkurat nå. Det blir litt rart å dra til legevakten med noe sånt kanskje, men begynner å bli bekymret. TS Anonymous poster hash: 709e1...ca3 Ring legevakten og fortell om alt vedrørende dette, så får de på legevakten vurdere om du bør komme snarlig eller ikke. Anonymous poster hash: 28143...545
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Ja, det er som å ha mensen konstant. Har ikke tilgang til fastlege akkurat nå. Det blir litt rart å dra til legevakten med noe sånt kanskje, men begynner å bli bekymret. TS Anonymous poster hash: 709e1...ca3 Kontakt legevakten på dagtid. Evt. Om der er noe fastlegekontor du kan komme til på hastetime hos, der du er. Det er ikke bra for jernlagrene dine å blø så mye konstant. Så dette bør følges opp. Det jeg har lært er at hemoridene bør behandles slik at de slutter å blø, før man går inn og fjerner dem enten med strikk eller kirurgi. Men når du blør så rikelig kan det være det finnes løsninger for å få problemet ut av verden på andre måter. For dette høres heller ikke gådt ut å sitte , gå eller ligge med?Anonymous poster hash: 13c7f...aed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå